Güzel Kızlar Neden Tipsiz Erkeklere Bakıyor ?
133
●8.719
- 25-12-2012, 11:53:53kızların dayanamayacağı tek şey farklılık abi. bi ortamda çok farklı biri ol dikkat çek tüm kızlar sana sahip olmak ister. bu durumlar hep bi ortamdan başlar. mutlaka güzel kızla tipsiz oğlan bi ortamdadır diğer türlü hiç bakmaz yani.. konuşma ilgi alaka farklılık çok önemli biraz maddiyatta önemli tabi o ortama girmek için ama çok değil birazcık önemli
- 25-12-2012, 12:34:19Bu cevap yeterli sanırım. Çok yakışıklıyım demiyim . Tip var ama kız yok neden ortamlarda yokum dersane yok okul yok iş yok.Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evden çıkmayınca kız kendisi eve gelecek değil ya
Yok yani parada var mesela sokakta kız görünce bakar ama direk tanımadığı birine çıkalım dicek değil ya öyle yandan geçer baka baka bu kadar
Bir yıl önce 4 yıllık sevgilimden ayrıldım. O gün bugün yalnızım
Birde şu varki malesef çıktığım kızlarla hep internette tanıştım öyle buluşmalar oldu işin kötü yanı bu. Ortam yok. - 25-12-2012, 12:38:41YILIN TAKTİĞİNİ VERİYORUM DİKKAT BEYLER :
bir kızın yanına gidin, ona hayali kız arkadaşınızı anlatın. nasıl sevdiğinizi, ne süprizler yaptığınızı, onun siz nasıl sevdiğini vss...
aradan biraz zaman geçsin. aranızın bozuk olduğunu vs anlatmaya başlayın
çatır çatır çatlamayan kız tanımam
sizi elde etmeye çalışacaktır.
denenmiştir
- 25-12-2012, 13:21:41Bende Kendime Güveniyorum, Foto KoyabilirimChemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))))))))))
- 25-12-2012, 16:12:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.güven iyidirMyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2012, 16:34:39Yaşını bilmiyorum ama benim yaşım 35 ö.görevlisiyim,arabam var,evim var ama kadın bendede yok aynı kaderi paylaşıyoruz.ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kariyeri seçtim bir kadın bozdu,Bir kadını seçtim kariyer ağır bastı.
Saldım ben çayıra 40 a kadar evlenmek ve *** yok.
Neden sen yakışıksızmısınAllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
?
- 25-12-2012, 16:54:57Üyeliği durdurulduKime göre, neye göre tipsiz bu erkekler?
Bu konunun çok üstüne gitmek sebepsiz bence. Çünkü her kız aynı değil. Yakışıklılık ve Güzellik çok göreceli bir kavram. Tipsiz dediğiniz erkeğin ses,davranış,çekicilik yada başka(para,hava,ün) bir özelliği olabilir. Bunların hepsini bilemeyiz. Ama şu konuda emin olabiliriz ki o erkekler bize göre Tipsiz.


