• 25-12-2012, 11:53:53
    #64
    kızların dayanamayacağı tek şey farklılık abi. bi ortamda çok farklı biri ol dikkat çek tüm kızlar sana sahip olmak ister. bu durumlar hep bi ortamdan başlar. mutlaka güzel kızla tipsiz oğlan bi ortamdadır diğer türlü hiç bakmaz yani.. konuşma ilgi alaka farklılık çok önemli biraz maddiyatta önemli tabi o ortama girmek için ama çok değil birazcık önemli
  • 25-12-2012, 12:34:19
    #65
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yakışıklısındır kimseyle konuşmuyorsundur, maalesef ülkede kızlar teklif etmiyor. Çok yakışıklısındır ama hedefi düzgün seçememişsindir, hayır cevabı alıp kendini salıyorsundur. Oğlanın tipi çok düzgün değildir ama ülkede benim yaşıma uygun 5 milyon kız var hepside hayır demez diye olaya başlıyordur, birisi olmuyorsa diğeri oluyordur.
    Bu cevap yeterli sanırım. Çok yakışıklıyım demiyim . Tip var ama kız yok neden ortamlarda yokum dersane yok okul yok iş yok.

    Evden çıkmayınca kız kendisi eve gelecek değil ya

    Yok yani parada var mesela sokakta kız görünce bakar ama direk tanımadığı birine çıkalım dicek değil ya öyle yandan geçer baka baka bu kadar

    Bir yıl önce 4 yıllık sevgilimden ayrıldım. O gün bugün yalnızım

    Birde şu varki malesef çıktığım kızlarla hep internette tanıştım öyle buluşmalar oldu işin kötü yanı bu. Ortam yok.
  • 25-12-2012, 12:38:41
    #66
    YILIN TAKTİĞİNİ VERİYORUM DİKKAT BEYLER :




    bir kızın yanına gidin, ona hayali kız arkadaşınızı anlatın. nasıl sevdiğinizi, ne süprizler yaptığınızı, onun siz nasıl sevdiğini vss...
    aradan biraz zaman geçsin. aranızın bozuk olduğunu vs anlatmaya başlayın


    çatır çatır çatlamayan kız tanımam

    sizi elde etmeye çalışacaktır.

    denenmiştir
  • 25-12-2012, 13:21:41
    #67
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bakmakta olsa varya benden neler çıkardı neler




    foto koy desek varya (ben kendime güveniyorum ama)
    Bende Kendime Güveniyorum, Foto Koyabilirim ))))))))))
  • 25-12-2012, 16:12:48
    #68
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Kendime Güveniyorum, Foto Koyabilirim ))))))))))
    güven iyidir
  • 25-12-2012, 16:19:13
    #69
    r10 donjuan ve brad pittlerle doluymuşda haberimiz yokmuş
  • 25-12-2012, 16:34:39
    #70
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle olacağına hiç olmasın daha iyi.

    Para desen var çok şükür, kart desen limitsiz hepsi yakışıklılık desen bunlar tamamda tek eksiğim kızların yanında konuşamıyorum ağa olmuyor
    Yaşını bilmiyorum ama benim yaşım 35 ö.görevlisiyim,arabam var,evim var ama kadın bendede yok aynı kaderi paylaşıyoruz.

    Kariyeri seçtim bir kadın bozdu,Bir kadını seçtim kariyer ağır bastı.

    Saldım ben çayıra 40 a kadar evlenmek ve *** yok.

    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 donjuan ve brad pittlerle doluymuşda haberimiz yokmuş
    Neden sen yakışıksızmısın ?
  • 25-12-2012, 16:54:57
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Kime göre, neye göre tipsiz bu erkekler?

    Bu konunun çok üstüne gitmek sebepsiz bence. Çünkü her kız aynı değil. Yakışıklılık ve Güzellik çok göreceli bir kavram. Tipsiz dediğiniz erkeğin ses,davranış,çekicilik yada başka(para,hava,ün) bir özelliği olabilir. Bunların hepsini bilemeyiz. Ama şu konuda emin olabiliriz ki o erkekler bize göre Tipsiz.
  • 25-12-2012, 16:58:12
    #72
    Üyeliği durduruldu
    erkeğin güzeli olmaz.
    tabi bunu abazalık dönemini atlatınca anlarsın