• 27-12-2012, 00:14:36
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sipariş alıyormusun usta gelirken paket yaptırsan 1 tane ahahaha
    ben o beyfendilerden değilim hoca
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15-16 yaşındaki ergenleri takma müdür.
    Bu mesajları şikayet ettim ama herhangi bir mod ilgilenmedi henüz.
    Bu foruma bayanlar da giriyor, bazıları burayı abaza kahvesi gibi kullanma huylarından vazgeçmediler.
    bazı arkadaşlar ukraynadaki kızlar kucağını açmış türkleri bekliyor zannediyorlar
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Bir Kızı Ayarlarken Deneyimleriniz Nedir ?

    Yani Neler Yaparsınız... ? ( Ne Yapmayız ki, Çene Sayesinde, Gözümle Keserim vs vs vs Demeyin )

    Benim Gibi Yakışıklı Ama Yalnız Kalmış Yani Beceriksiz Erkekler Faydalansın

    .............
    ustad allah aşkına bi foto koysana. ama önce erkekçe söz ver kendi fotonu koyacağına
  • 27-12-2012, 00:28:54
    hocam asla öyle düşünmüyoruz kimse afedersiniz arkasını dönüp bi türk gelsede bizi öpse demiyordur biz şakasına makarasına yazdık ama sizin gibi beyefendiler yanlış anladı ergenlikle alakası yok digiklan yaşım 21 allaha şükür ergenlik geçti bizden,tavırlarımda beni ilgilendirir her konuya böyle zıplama lütfen
  • 27-12-2012, 00:49:28
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam asla öyle düşünmüyoruz kimse afedersiniz arkasını dönüp bi türk gelsede bizi öpse demiyordur biz şakasına makarasına yazdık ama sizin gibi beyefendiler yanlış anladı ergenlikle alakası yok digiklan yaşım 21 allaha şükür ergenlik geçti bizden,tavırlarımda beni ilgilendirir her konuya böyle zıplama lütfen

    sen bu kafayla gidersen bir gün sana iyi zıplarlar.
  • 27-12-2012, 00:56:58
    arkadaşlar forumun brat piti olan :mykabusun fotoğraflarına özelden bakma şerefine eriştim
    cevabımı buradan yazıyorum.

    @mykabus ; bir alex değilsin
  • 27-12-2012, 01:04:53
    Teşekkür Ederim By Reflex

    Tamam Ben İyi Bir Fenerliyim de Alex Yakışıklı Değil ki Bonus Kafanın Teki

    Tamam Beni Top Diye Oynar Ama Yakışıklı Konusunda On Basarım Ona Biraz Kendimi Övüyüm

    Şaka Yapıyorum Ya Güzellik Gelip Geçicidir Bir Sivilce Çıkar Biter Güzellik...

    Önemli Olan Kalp Güzeliğidir. Allah Hepimize Hayırlı Eşler Nasip Etsin... Gerisi Hikaye.

    Allah Herkesi Helal Süt Emmiş, Efendi, Saygılı, Dürüst Eşlerle Karşılaştırsın...

    Benim Bi Arkadaş Var Yeni Evlendi Evlendikten 3 Ay Sonra Boşandı...
    Eşi Hamileydi Babası Evinde Doğum Yaptı 2 Yıldır Görüşmüyorlar.
    Benim Arkadaş Çocuğunu Dahi Göremedi...

    O Yüzden Herşeyin Hayırlısı.

    ....
  • 27-12-2012, 01:08:44
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür Ederim By Reflex

    Tamam Ben İyi Bir Fenerliyim de Alex Yakışıklı Değil ki Bonus Kafanın Teki

    Tamam Beni Top Diye Oynar Ama Yakışıklı Konusunda On Basarım Ona Biraz Kendimi Övüyüm

    Şaka Yapıyorum Ya Güzellik Gelip Geçicidir Bir Sivilce Çıkar Biter Güzellik...

    Önemli Olan Kalp Güzeliğidir. Allah Hepimize Hayırlı Eşler Nasip Etsin... Gerisi Hikaye.

    Allah Herkesi Helal Süt Emmiş, Efendi, Saygılı, Dürüst Eşlerle Karşılaştırsın...

    Benim Bi Arkadaş Var Yeni Evlendi Evlendikten 3 Ay Sonra Boşandı...
    Eşi Hamileydi Babası Evinde Doğum Yaptı 2 Yıldır Görüşmüyorlar.
    Benim Arkadaş Çocuğunu Dahi Göremedi...

    O Yüzden Herşeyin Hayırlısı.

    ....
    şaka bir yada arkadaş yakışıklı felan değil. kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş. hakkında hayırlısı ustad.
  • 27-12-2012, 01:10:04
    Beyler benim resmim hakkında yorum yaparmısınız ?
  • 27-12-2012, 01:28:55
    sunucuoptimizasyon.com
    Forumda bayan üyelerin olduğunu unutuyorsunuz. Burası kahve değil üslubunuza dikkat edin.