hocam asla öyle düşünmüyoruz kimse afedersiniz arkasını dönüp bi türk gelsede bizi öpse demiyordur biz şakasına makarasına yazdık ama sizin gibi beyefendiler yanlış anladı ergenlikle alakası yok digiklan yaşım 21 allaha şükür ergenlik geçti bizden,tavırlarımda beni ilgilendirir her konuya böyle zıplama lütfen