• 25-12-2012, 17:05:51
    #73
    Yanında erkek olan kızlara bakmazsınız sorun çözülür
  • 25-12-2012, 17:08:51
    #74
    Money money money

    Sent from Galaxy S II
  • 25-12-2012, 17:23:58
    #75
    Tip olayı ilk okulda kaldı bir süre sonra insan tipten ziyade insanlıgına bakıyor.
    En temel kural konuşmasını bileceksin bir kız seninle konuşurken mutluysa sıkılmıyorsa gülüyorsa tipin pekte önemli oldugunu sanmıyorum Kime Sorsan “Önemli Olan İnsanın İç Güzelliğidir…”Der, Ama İnsanoğlu İşte… Dışını Beğenmediği birinin İçini Merak Etmez...
  • 25-12-2012, 17:37:40
    #76
    olay tipte değil çenede bitiyor izmirin güzel kızları kadar tipsiz barzo apaçi erkekleride mehşurdur ve hepside yanında güzel kızla gezer
  • 25-12-2012, 18:11:37
    #77
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olay tipte değil çenede bitiyor izmirin güzel kızları kadar tipsiz barzo apaçi erkekleride mehşurdur ve hepside yanında güzel kızla gezer
    İzmire gelmiştim 1-2 ay önce kızlar resmen yanıma yanaşıyordu hiç çekinmiyorlar. Hani az önce dedim ya üstad sokaktan gelirken kız bakıyor ama yanıma gelecek değil diye, İzmirde tam tersi geliyorlar
  • 25-12-2012, 18:41:41
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Ne cevherler varmış vay anasını
  • 25-12-2012, 18:43:34
    #79
    Güzel kızlar tipsiz erkeklere bakar diye birşey yok.
    Gerçeğe gerçek, yakışıklılar bir adım daha öndedirler.
    Farklılığınız varsa çirkinde olsanız kız sizi daha güzel, daha başka görecektir.
    Ama güvenirlik yoksa gerisi etkisiz elamanlar olurlar!.
  • 25-12-2012, 18:48:00
    #80
    Beyler Size Birşey Söyleyim mi Bakın Nasıl Kızı Tavlarız Biliyormusunuz ?

    "Kıza Kendisini Özel Hissettirerek.."

    Yoksa Çenem Varmış Pancar Motoru Gibi Konuşuyorum, Kızlarla Asker Arkadaşı Gibi Laf Ederim vs vs vs Bunlar Hep Boş..

    Bugün Kızın Birisine Sordum... Dedim ki Çenesi İyi İş Yapan Pancar Motoru Gibi Konuşan Erkekler Kızları Tavlayabilir mi Dedim... Kız da Bana Aynen Şunları Söyledi; "Saçmalama Hiç Bir Kız Boşa Konuşan Doluya Konuşan Farketmez Fazla Konuşan Erkekleri Sevmez Ne Öyle Hem Sevgili Olcam Hemde Çenesimi Çekecem Dedi

    Kız Haklı Beyler...

    Kısacası Kıza Kendisini Özel Hissettireceksin... Yoksa Adamın Dibi Değil Karekökü Olsan Birşey Yapamazsın...

    ....
  • 25-12-2012, 19:01:27
    #81
    Yes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşını bilmiyorum ama benim yaşım 35 ö.görevlisiyim,arabam var,evim var ama kadın bendede yok aynı kaderi paylaşıyoruz.

    Kariyeri seçtim bir kadın bozdu,Bir kadını seçtim kariyer ağır bastı.

    Saldım ben çayıra 40 a kadar evlenmek ve *** yok.



    Neden sen yakışıksızmısın ?
    yakışıklılık güzellik kavramı herkesde farklıdır hocam,kendimi asla tanımlamam şöyleyim böyleyim diye sadece burda yakısıklıyım tatlıyım diyen arkadaşlar için yazdım