Güzel Kızlar Neden Tipsiz Erkeklere Bakıyor ?
133
●8.719
- 25-12-2012, 17:23:58Tip olayı ilk okulda kaldı bir süre sonra insan tipten ziyade insanlıgına bakıyor.
En temel kural konuşmasını bileceksin bir kız seninle konuşurken mutluysa sıkılmıyorsa gülüyorsa tipin pekte önemli oldugunu sanmıyorum
Kime Sorsan “Önemli Olan İnsanın İç Güzelliğidir…”Der, Ama İnsanoğlu İşte… Dışını Beğenmediği birinin İçini Merak Etmez...
- 25-12-2012, 18:11:37İzmire gelmiştim 1-2 ay önce kızlar resmen yanıma yanaşıyordu hiç çekinmiyorlar. Hani az önce dedim ya üstad sokaktan gelirken kız bakıyor ama yanıma gelecek değil diye, İzmirde tam tersi geliyorlarGuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2012, 18:48:00Beyler Size Birşey Söyleyim mi Bakın Nasıl Kızı Tavlarız Biliyormusunuz ?
"Kıza Kendisini Özel Hissettirerek.."
Yoksa Çenem Varmış Pancar Motoru Gibi Konuşuyorum, Kızlarla Asker Arkadaşı Gibi Laf Ederim vs vs vs Bunlar Hep Boş..
Bugün Kızın Birisine Sordum... Dedim ki Çenesi İyi İş Yapan Pancar Motoru Gibi Konuşan Erkekler Kızları Tavlayabilir mi Dedim... Kız da Bana Aynen Şunları Söyledi; "Saçmalama Hiç Bir Kız Boşa Konuşan Doluya Konuşan Farketmez Fazla Konuşan Erkekleri Sevmez Ne Öyle Hem Sevgili Olcam Hemde Çenesimi Çekecem Dedi

Kız Haklı Beyler...
Kısacası Kıza Kendisini Özel Hissettireceksin... Yoksa Adamın Dibi Değil Karekökü Olsan Birşey Yapamazsın...
.... - 25-12-2012, 19:01:27yakışıklılık güzellik kavramı herkesde farklıdır hocam,kendimi asla tanımlamam şöyleyim böyleyim diyeYes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece burda yakısıklıyım tatlıyım diyen arkadaşlar için yazdım