• 24-12-2012, 20:47:55
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir 3 yılda benim

    kafama takmıyorum kader kısmet Allah bizleri

    para yiyicilerden,erkek gibi küfüredenlerden,serseri kızlardan,aldatan kızlardan,yalancı kızlardan,şeref yoksunu kızlardan korusun
    Genç bi arkadaşımızdın hocam yanlış hatırlamıyorsam, kaçtı yaş ayıptır sorması ?
    Yani 3 yıl önce kız arkadaşın vardı ? O zaman yaş kaçtı Valla devir değişti diyorumda boşuna demiyorum. Bizde öyle yaşlı kesimde değiliz ama eskiden bu kadar rahat değildik kız arkadaş muhabbetlerinde.. Hakkımızda hayırlısı
  • 24-12-2012, 20:57:56
    #29
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç bi arkadaşımızdın hocam yanlış hatırlamıyorsam, kaçtı yaş ayıptır sorması ?
    Yani 3 yıl önce kız arkadaşın vardı ? O zaman yaş kaçtı Valla devir değişti diyorumda boşuna demiyorum. Bizde öyle yaşlı kesimde değiliz ama eskiden bu kadar rahat değildik kız arkadaş muhabbetlerinde.. Hakkımızda hayırlısı
    yaşım 18

    2 sevgilim oldu

    5.sınıftan 8.sınıfa kadar
    8.sınıftan 9.sınıfa kadar 2.sevgili 1.dönem
    9.sınıftan 10.sınıfa kadar 2.sevgili 2.dönem

    kızlarla konuşamıyorum çekingenim biraz ama çıktığım kızlarıda 2 yıl kadar götürebildim.
  • 24-12-2012, 21:04:20
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşım 18

    2 sevgilim oldu

    5.sınıftan 8.sınıfa kadar
    8.sınıftan 9.sınıfa kadar 2.sevgili 1.dönem
    9.sınıftan 10.sınıfa kadar 2.sevgili 2.dönem

    kızlarla konuşamıyorum çekingenim biraz ama çıktığım kızlarıda 2 yıl kadar götürebildim.
    ilk okul lise salla önemli olan sonrası
  • 24-12-2012, 21:09:10
    #31
    Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk okul lise salla önemli olan sonrası
    işte sonrasında iş yok

    çene gerçekten önemli.
  • 24-12-2012, 21:10:20
    #32
    Çok yakışıklı arkadaşlarım var öyle böyle değil. Adam tıpa tıp Brad Pitt ama ****** hepsi. Kızı sevme değilde yeme derdindeler. Ama diğerleri insan gibi konuşmayı biliyo kendine nasıl bağlıcağını biliyo.
    • fikiralemi
    • Ogu2
    • Expensive
    fikiralemi, Ogu2 ve Expensive bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 24-12-2012, 21:11:37
    #33
    neye göre? kime göre? diye sorarlar adama
  • 24-12-2012, 21:15:14
    #34
    Kız cüzdana, erkek etek altına bakar boşuna dememişler.
  • 24-12-2012, 21:16:08
    #35
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte sonrasında iş yok

    çene gerçekten önemli.
    ortamda gerek insana yoksa biraz sıkıntı
  • 24-12-2012, 21:17:10
    #36
    Sana göre tipsiz başkasına göre tiplidir belki.