Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genç bi arkadaşımızdın hocam yanlış hatırlamıyorsam, kaçtı yaş ayıptır sorması ?
Yani 3 yıl önce kız arkadaşın vardı ? O zaman yaş kaçtı Valla devir değişti diyorumda boşuna demiyorum. Bizde öyle yaşlı kesimde değiliz ama eskiden bu kadar rahat değildik kız arkadaş muhabbetlerinde.. Hakkımızda hayırlısı
yaşım 18

2 sevgilim oldu

5.sınıftan 8.sınıfa kadar
8.sınıftan 9.sınıfa kadar 2.sevgili 1.dönem
9.sınıftan 10.sınıfa kadar 2.sevgili 2.dönem

kızlarla konuşamıyorum çekingenim biraz ama çıktığım kızlarıda 2 yıl kadar götürebildim.