Yaşını bilmiyorum ama benim yaşım 35 ö.görevlisiyim,arabam var,evim var ama kadın bendede yok aynı kaderi paylaşıyoruz.
Kariyeri seçtim bir kadın bozdu,Bir kadını seçtim kariyer ağır bastı.
Saldım ben çayıra 40 a kadar evlenmek ve *** yok.
Neden sen yakışıksızmısın

?
yakışıklılık güzellik kavramı herkesde farklıdır hocam,kendimi asla tanımlamam şöyleyim böyleyim diye

sadece burda yakısıklıyım tatlıyım diyen arkadaşlar için yazdım