Yes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşını bilmiyorum ama benim yaşım 35 ö.görevlisiyim,arabam var,evim var ama kadın bendede yok aynı kaderi paylaşıyoruz.

Kariyeri seçtim bir kadın bozdu,Bir kadını seçtim kariyer ağır bastı.

Saldım ben çayıra 40 a kadar evlenmek ve *** yok.



Neden sen yakışıksızmısın ?
yakışıklılık güzellik kavramı herkesde farklıdır hocam,kendimi asla tanımlamam şöyleyim böyleyim diye sadece burda yakısıklıyım tatlıyım diyen arkadaşlar için yazdım