Tip olayı ilk okulda kaldı bir süre sonra insan tipten ziyade insanlıgına bakıyor.
En temel kural konuşmasını bileceksin bir kız seninle konuşurken mutluysa sıkılmıyorsa gülüyorsa tipin pekte önemli oldugunu sanmıyorum

Kime Sorsan “Önemli Olan İnsanın İç Güzelliğidir…”Der, Ama İnsanoğlu İşte… Dışını Beğenmediği birinin İçini Merak Etmez...