Güzel arkadaşım yarın kalk güzelce sabah kahvaltını yap.Al yanına bir erkek arkadaşını,bırak pcyi,telefonu gidin öğlen 3-4 gibi bir kafeye oturun eğlenin.Etrafına bak güzel kızlar bulursan kesiş.Daha sonra yanına git ne olacak bir şey kaybetmessin.(Tabi kesiştiysen) Sonra bas çıkma teklifini,daha sonra yemek,çay falan derken eve bırakırsın zaten gerisini de biliyorsun hadi hayırlı işler