Kime göre neye göre ? 100 kişinin beğenmediğini 1 kişi beğenebilir.Lütfen tartışma çıkarmaya çalışmayın bu forumda fikirde beyan edemeyeceğiz sanırım
tam olarak böyle düşünüyorum aslında 100 güzel kızdan illaki 1 tanesi bizi beğenir ama önemli olan o %1 lik oranı yakalama