Benim zamanında bijuteri dükkanım vardı. Toptancıya giderdik her kolyeden tutam tutam alırdık. Bir gün vitrini düzenliyordum iğrenç mi iğrenç bir kolye koymasam mı diye düşündüm sonrada neyse aldık koyayım dedim. Haftada bir vitrinin tozunu alıyordum o kolyeyi hiç ihmal etmiyordum. Bütün vitrindeki kolyeler 2-3 ayda satıldı sürekli yerlerine başka kolyeler koydum o sürekli duruyordu. Tam 1 sene sonra bir bayan kapıdan girdi, sürekli gözü o kolyede kalıyormuş ama kalabalık olduğu için girmemiş, neyse konuştu konuştu o kolyeyi büyük bir mutlulukla alıp orada taktı.
Ana fikir : Her malın bir alıcısı vardır. Sadece zamanını bilemeyiz.