Sen aşkı, sevgiyi dış görünüş olarak arıyorsun. Eğer böyle devam edersen baştan kaybedersin.Güzellik göreceli bir kavramdır. Birbirinize aşık olduktan sonra sevginin önüne hiç kimse geçemez.


Ama ALLAH ( C.C ) Derki ;


Kimi benden daha çok seversen onu senden alırım. Onsuz yaşayamam deme seni onsuzda yaşatırım.