• 15-11-2012, 22:49:06
    #46
    şöyle şöyleyeyim düşüncelerimi.
    Kıyamet kopmayacaktır zira bunu zaten Allahtan başkası bilemez.

    Ama farklı farklı şeyler olacaktır.
    Bu olacak şeyler ise teknolojik alanda olacaktır. Yani teknoloji kötü anlamda kullanılacaktır.

    Bir kaç yazı önce belirtilmiş, Bluebeam projesi, örneğin bu
    Ya da hepiniz HAARP teknolojisini duymuşsunuzdur. Haarp tam olarak işlevsel hale getirilebilir. Ve haarp teknolojisinin ne kadar güçlü oldugunu bahsetmeme gerek yoktur sanıyorum.

    Ama en kötü şey ise, bu teknolojik felaketler yapıldıktan sonra aha biz size demiştik dünyanın sonu gelmeye başlıyor, yok mayalılar haklıydı diyerek insanlara korku salmak ve itaatkar hale getirmektir.


    benim düşüncelerim budur.
  • 15-11-2012, 22:52:48
    #47
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    22 Aralikda

  • 16-11-2012, 00:30:08
    #48
    Kıyamet hariç bir şey olacak da acaba ne olacak bilmiyoruz
  • 16-11-2012, 01:08:45
    #49
    Bunun sonucunu 21 Aralık 2012 günü göreceğiz
  • 16-11-2012, 23:14:06
    #50
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun sonucunu 21 Aralık 2012 günü göreceğiz
    Sanırım sonucu İlluminati.org daki geri sayım sayacı gibi olacak. Sayaç bitti ama değişen bir şey olmadı
  • 16-11-2012, 23:28:01
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Anlamadığım bir olay var arkadaşlar. Kimse beni yanlış anlamasın sakın ola ki. Benim dinim yok. Neden her şeyi İslamiyet dinine göre konuşuyorsunuz? Bilimsel konuşmaya neden yaklaşmıyorsunuz? 21 Aralık veya değil konudan uzağım ben fakat yorumlara bakıyorum da; Kur'an'da ne yazıyorsa her şey yazılmış. Mehdi gelecek, İsa inecek, Cuma günü kopacak vs.

    Bir kıyametin olup olmadığı belli değil.
    Bir dinin gerçek olup olmadığı belli değil.
    Mehdi kim? İsa kim? Deccal kim?

    Anlamadığım şey neden her şeyi kitaba göre yorumluyorsunuz ki? Çok büyük doğaüstü bir olay olabilir falan filan bunları bilmem ama bazı arkadaşlar her şeyi dine bağlamış durumda..

    Beni kimse yanlış anlamasın. Tüm dinlere saygım vardır benim fakat benim dinim yoktur. Kendime gerek görmüyorum böyle bir şey. Bence araştırın. Her şeyi Allah bilir deyip geriye yaslanmayın.
  • 16-11-2012, 23:30:15
    #52
    Üyeliği durduruldu
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım bir olay var arkadaşlar. Kimse beni yanlış anlamasın sakın ola ki. Benim dinim yok. Neden her şeyi İslamiyet dinine göre konuşuyorsunuz? Bilimsel konuşmaya neden yaklaşmıyorsunuz? 21 Aralık veya değil konudan uzağım ben fakat yorumlara bakıyorum da; Kur'an'da ne yazıyorsa her şey yazılmış. Mehdi gelecek, İsa inecek, Cuma günü kopacak vs.

    Bir kıyametin olup olmadığı belli değil.
    Bir dinin gerçek olup olmadığı belli değil.
    Mehdi kim? İsa kim? Deccal kim?

    Anlamadığım şey neden her şeyi kitaba göre yorumluyorsunuz ki? Çok büyük doğaüstü bir olay olabilir falan filan bunları bilmem ama bazı arkadaşlar her şeyi dine bağlamış durumda..

    Beni kimse yanlış anlamasın. Tüm dinlere saygım vardır benim fakat benim dinim yoktur. Kendime gerek görmüyorum böyle bir şey. Bence araştırın. Her şeyi Allah bilir deyip geriye yaslanmayın.
    İslamiyete inanan biri Mehdi kimmiş, Deccal kimmiş derse Kuran'a ters düşmüş olur. Kuran Allah'ın sözlerinden oluşan bir kitaptır, Allah'ın kitabıdır haliyle şirk koşmuş olur.


    Müslümanım diyorsa bir adam inanacak.


    Çok dinine bağlı biri değilimdir fakat cevap verme ihtiyacı hissettim..
  • 16-11-2012, 23:33:58
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Burak GÜNGÖR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İslamiyete inanan biri Mehdi kimmiş, Deccal kimmiş derse Kuran'a ters düşmüş olur. Kuran Allah'ın sözlerinden oluşan bir kitaptır, Allah'ın kitabıdır haliyle şirk koşmuş olur.


    Müslümanım diyorsa bir adam inanacak.


    Çok dinine bağlı biri değilimdir fakat cevap verme ihtiyacı hissettim..
    Benden bahsediyorsanız ben Müslüman değilim. Kur'an'ı da baştan sona okumuş biriyim. Yaşım 19. Kıyamet hakkında bilgim çok az. Gerçekten böyle bir şey var mı muamma fakat tek bildiğim şey dünyanın sonsuz olmadığı.

    Ben bir deistim. Bu dünyanın bir yaratıcısı var ve o yaratıcı bir zaman bekliyor. Yani sizin söyleyişiniz ile kıyameti bekliyoruz. Bence 21 Aralığı o kadar hafife almayın kıyamete daha çok var diye.

    Yanlış anlamayın ama sizin dininizi sizden çok ben biliyorum. Her söylenene doğru gözüyle bakmayın.
  • 16-11-2012, 23:35:39
    #54
    Üyeliği durduruldu
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden bahsediyorsanız ben Müslüman değilim. Kur'an'ı da baştan sona okumuş biriyim. Yaşım 19. Kıyamet hakkında bilgim çok az. Gerçekten böyle bir şey var mı muamma fakat tek bildiğim şey dünyanın sonsuz olmadığı.

    Ben bir deistim. Bu dünyanın bir yaratıcısı var ve o yaratıcı bir zaman bekliyor. Yani sizin söyleyişiniz ile kıyameti bekliyoruz. Bence 21 Aralığı o kadar hafife almayın kıyamete daha çok var diye.

    Yanlış anlamayın ama sizin dininizi sizden çok ben biliyorum. Her söylenene doğru gözüyle bakmayın.
    Kıyamet alametlerinin çoğu gerçekleşmiş olmasına rağmen önemli alametlerden bazılarının hala gözükmediği bildiriliyor. Bunlardan yola çıkarak 21 Aralık'ın faso fisodan ibaret olduğu aşikar. Neden mi korkanlar var ? Çünkü Cuma gününe denk geliyor buda çok güzel bir şekilde ayarlanmış, düşünenin eline sağlık..