• 14-11-2012, 21:30:56
    #37
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazdan Bir Açıklama Yapacağım Bu Konu Hakkında En Doğru Bilgiyi Sizlere Sunacağım.

    Burayı Editlerim...

    Edit:

    Arkadaşlar.....

    Kuran-ı Kerim de Açıkça "Biz Evreni Genişletiyoruz" Diye Buyurulmuştur...

    Buradan Anlayacağımız Evren de Yalnız Olmadığımız.. Düşünelim Yalnız Değilsek Evren Ne Diye Büyüyor... ? Demekki Dünya Dışı Varlıklar Mevcut... Uzaylılar Var Demiyorum...

    İnsanlar Bazen Cinlerin Boyutuna Geçebiliyor. Cinler de İnsanların Boyutuna Geçebiliyor...

    Buradan Anlaşılan Boyuttan Boyuta Geçmektir..

    Mesela Astral Seyahat Hakkında Bilgisi Olanlar Bilir.. Uyku Esnasında Ruhun Bedenden Ayrılıp Farklı Yerleri Gezip Gelmesidir..

    Paralel Evrenler Vardır... Paralel Evrenler de Yaşayan Canlılar da Vardır..

    Bunun En Açık Belirtisi Cinlerdir... Kuran da Var Oldukları Açıkca Rahman Suresinde Bildirilmiştir "Biz Cannı (cini) de Yalın Bir Ateşten Yarattık" diye...

    Cinler Bizim Boyutumuza Zaman Zaman Gelirler.. Yani Boyuttan Boyuta Geçerler...

    Paralel Evrenler de Bu Şekildedir..

    Belki 21 Aralık da Dünyanın Bulunduğu Paralel Evren Hariç Diğer Paralel Evrenler de Patlama Meydana Gelecek Yok Olmalar Olacaktır.

    Belki Güneşte Yaşanan Patlamalar Paralel Evrenlerde Duyulabiliyorsa O Evrenlerde Meydana Gelen Gürültüler, Sesler de Bizim Dünyamızda Duyulabilir.

    Allah (cc) Kıyametin Ne Zaman Kopacağını Peygamber Efendimize Bile Söylememiştir. Kıyametin Kopacağını Yalnızca Allah Bilir...

    Kıyametin Küçük Alametleri Hepsi Çıkmıştır.

    (Ahlaksızlık ve fuhuş açık olmadan komşular kötüleşmeden hainler emin, eminler hain sayılmadan, akrabalık arasında soğukluk olmadan kıyamet kopmaz.) [İ. Ahmed]

    (Zamanda yakınlık olmadıkça, bir yıl bir ay gibi, bir ay bir hafta gibi, bir hafta bir gün, bir gün bir saat gibi kısa gelmedikçe kıyamet kopmaz.) [Tirmizi]

    (Deprem, fitne, katillik artmadıkça, kıyamet kopmaz.) [Buhari]

    Bu Küçük Alametlerden Biraz Alıntıdır. Bunların Hepsi Çıkmıştır...

    Kıyametin Küçük Alametleri Çıktıktan Sonra Büyük Alametleri Peş Peşe Kısa Sürelerde Çıkacaktır...

    İlk Başta Bütün Yeryüzünü Duman Kaplayacaktır. Daha Sonrada Deccal, Sonra Hz. İsa Gökten İnecek. Hz. İsa ile Mehdi A.S Yer Yüzünde Birleştikten Sonra Deccali Öldürecektir. Yecüc Mecüc, Dabbetül Arz Derken Güneş Battığı Yerden Doğacaktır.. Güneş Battığı Yerden Doğunca da Tüm Edilen Dualar Kabul Olmayacaktır. Yani İş İşten Geçmiş Olacaktır.

    .....


    ..................



    ....

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:22:33 -->-> Daha önceki mesaj 21:11:36 --

    Yaptığım Açıklamayı Göz Ardı Etmeyiniz.

    ....
    Çok güzel açıklamışsınız hocam. Bu sorumuzun cevabı bu..
  • 14-11-2012, 21:38:02
    #38
    Nasa'da çalışan Bilim Adamları'nın BBC ile bu konu hakkında yaptığı röportajları izleyin.
    Hikaye olduğunu göreceksiniz. Olaya dini açıdan yaklaşanlar için, hiçbir kutsal kitapta böyle bir bilgide yok.
  • 14-11-2012, 23:05:46
    #39
    ziyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  • 14-11-2012, 23:34:44
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ziyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    en güzel açıklama
  • 15-11-2012, 05:53:56
    #41
    Üyeliği durduruldu
    islam dininde kıyamet ne zaman kopacağı bilinmez ancak kopacağı zamanın yaklaştığı bilinir
    daha var kopmasına fazla değil ama

    konunun geneli dini bir konudur, ne bilim ne başka şey konu ile ilgisi yoktur.
  • 15-11-2012, 05:54:33
    #42
    Mayalıların virali
  • 15-11-2012, 05:56:48
    #43
    Ben bu tür şeylere pek inanmıyorum.. ama kıyamet değilde insanlık için farklı birşeyler olabilir.. bir yazı okumuştum geçenlerde bir tibetli din adamı sözde nasaya mektup göndermiş.. yazıyı okudum ilginç şeyler yazılmış mantıklı gelmiyor bana
    Yazı burda.. http://pastebin.com/wbYHQgnm
  • 15-11-2012, 18:59:44
    #44
    Diktator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu tür şeylere pek inanmıyorum.. ama kıyamet değilde insanlık için farklı birşeyler olabilir.. bir yazı okumuştum geçenlerde bir tibetli din adamı sözde nasaya mektup göndermiş.. yazıyı okudum ilginç şeyler yazılmış mantıklı gelmiyor bana
    Yazı burda.. http://pastebin.com/wbYHQgnm
    Hocam sonuna kadar okudum ve inş. sadece bir film senaryosudur. Eğer böyle olursa durum çok ciddi.
  • 15-11-2012, 19:18:47
    #45
    Diktator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu tür şeylere pek inanmıyorum.. ama kıyamet değilde insanlık için farklı birşeyler olabilir.. bir yazı okumuştum geçenlerde bir tibetli din adamı sözde nasaya mektup göndermiş.. yazıyı okudum ilginç şeyler yazılmış mantıklı gelmiyor bana
    Yazı burda.. http://pastebin.com/wbYHQgnm
    revolution dizisi gibi heyy maşallah