• 17-11-2012, 01:44:21
    #73
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyada 6-7 milyar insan yaşıyor. 1.5 milyar Müslüman var ve geriye kalan 4.5-5.5 milyar insan sırf başka dine mensup diye (Allah öyle yarattı diye) cehennemde yanacak öyle mi?

    İyi geceler herkese. Aaah ah.. Din konusunda tartışmak isteyenler lütfen özel mesajla MSN adreslerini atarlarsa boş zamanlarda bir kaç kişinin gözünü ciddi manada açmak isterim.

    Kolay gelsin. Herkese iyi çalışmalar.
    Msn Kullanmıyorum...

    Allah Katın da Din İslamdır... ( Araf Suresi 9)

    İslamiyet Geldikten Sonra Yahudilik ve Hristiyanlık Vasfını Kaybetti...

    La İlahe İllallah Demeyen Cennete Giremeyecektir...

    .........
  • 17-11-2012, 02:16:17
    #74
    Üyeliği durduruldu
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msn Kullanmıyorum...

    Allah Katın da Din İslamdır... ( Araf Suresi 9)

    İslamiyet Geldikten Sonra Yahudilik ve Hristiyanlık Vasfını Kaybetti...

    La İlahe İllallah Demeyen Cennete Giremeyecektir...

    .........
    Allah'ın vârolduğunu bana ıspatla o halde. ( Aklını göster falan filan diyeceksen çocukça hiç bulaşma. ) Kanıtlarınla sun önüme.

    İslamiyet günümüzde de artışta olan bir din. Medya, gazeteler vs. müslüman olan ünlüleri gösteriyor. Fakat bir de hristiyan ve yahudi olan müslümanları görseniz? Onların daha çok olduğu bir gerçek..

    Allah kelimesinin nereden geldiğini de bu arada araştırmanızda fayda var.
  • 17-11-2012, 02:45:27
    #75
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın vârolduğunu bana ıspatla o halde. ( Aklını göster falan filan diyeceksen çocukça hiç bulaşma. ) Kanıtlarınla sun önüme.

    İslamiyet günümüzde de artışta olan bir din. Medya, gazeteler vs. müslüman olan ünlüleri gösteriyor. Fakat bir de hristiyan ve yahudi olan müslümanları görseniz? Onların daha çok olduğu bir gerçek..

    Allah kelimesinin nereden geldiğini de bu arada araştırmanızda fayda var.
    Allah kelimesinin nereden geldiğini ACİZ BİR KUL'un aklı yetmez!

    uydurmaca bunlar.. bırakın bu MANTIK DİNİ [Dinde değil pardon] OLAN (ATEİSTLİĞİ)
  • 17-11-2012, 03:02:55
    #76
    Ne kullanıyorsan bize de ver.
  • 17-11-2012, 03:08:40
    #77
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın vârolduğunu bana ıspatla o halde. ( Aklını göster falan filan diyeceksen çocukça hiç bulaşma. ) Kanıtlarınla sun önüme.

    İslamiyet günümüzde de artışta olan bir din. Medya, gazeteler vs. müslüman olan ünlüleri gösteriyor. Fakat bir de hristiyan ve yahudi olan müslümanları görseniz? Onların daha çok olduğu bir gerçek..
    birgün anlarsın ama çok kötü bir durumda iken.
    sadece yuh diyorum.
  • 17-11-2012, 03:24:32
    #78
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın vârolduğunu bana ıspatla o halde. ( Aklını göster falan filan diyeceksen çocukça hiç bulaşma. ) Kanıtlarınla sun önüme.

    İslamiyet günümüzde de artışta olan bir din. Medya, gazeteler vs. müslüman olan ünlüleri gösteriyor. Fakat bir de hristiyan ve yahudi olan müslümanları görseniz? Onların daha çok olduğu bir gerçek..

    Allah kelimesinin nereden geldiğini de bu arada araştırmanızda fayda var.

    http://www.youtube.com/watch?v=qQLwmGYGKPw



    http://www.youtube.com/watch?v=xjLbxmSJTVI
  • 17-11-2012, 03:37:27
    #79
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın vârolduğunu bana ıspatla o halde. ( Aklını göster falan filan diyeceksen çocukça hiç bulaşma. ) Kanıtlarınla sun önüme.

    İslamiyet günümüzde de artışta olan bir din. Medya, gazeteler vs. müslüman olan ünlüleri gösteriyor. Fakat bir de hristiyan ve yahudi olan müslümanları görseniz? Onların daha çok olduğu bir gerçek..

    Allah kelimesinin nereden geldiğini de bu arada araştırmanızda fayda var.

    sen deistmişsin, yani bir yaratıcının olduğuna inanıyorsun ama islamın ilahı olan Allah'a inanmıyorsun sanırım ve diğer büyük dinlerin ilahlarına.

    hadi ateist olsan kolay da deistlere çok zor laf anlatılır yada hiç anlatılmaz sanırım, olağanüstü birşeylerin olması gerekli senin inanman için.
    valla arkadaşım yaratıcı çıkıp senin karşına ben Allah'ım demedikçe sen bu inancından dönmezsin sanırım.

    Kendi inancıma göre söylüyorum aşağılamak maksadıyla değil, "Allah hidayet versin, seninki çok zor bi durum."

    Aslında inanıyorsun da sadece ufak bi mucize bekliyorsun hepsi o,Allah korkutmadan umarım o mucizeyi sana gösterir.
  • 17-11-2012, 04:07:37
    #80
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Haberler kotu

    http://www.eksisozluk.com/show.asp?t...s%C4%B1+deneyi
  • 17-11-2012, 05:05:29
    #81
    Deney yapmak için 21 aralık dışında bir tarih bulamadılar mı illa insan oğlunu korkutcaklar