• 17-11-2012, 00:02:40
    #64
    Üyeliği durduruldu
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dininize göre daha çok değil mi kıyamet. Pardon pardon.
    Ben çok dindar biri değilim; ramazanda oruç tutmam, cuma namazlarına gitmem ama bunları bir marifetmiş gibi sağda solda da söylemem. Mesela dinsiz olduğunuzu söylediniz kimse bir şey demedi, diyemez de ama gelip burada kinayeli mesajlar atarsanız bende dahil olmak üzere bütün müslümanları germiş olursunuz.


    Gerek yok, iyi forumlar..
  • 17-11-2012, 00:03:42
    #65
    Üyeliği durduruldu
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İslamiyetten önce kızlar diri diri toprağa bile gömülürdü. Yani herşeyin olması normal. Ama islamiyet dini gelince tüm bu cehalet devirini kapatarak yeni bir çağ açmıştır. Peygamberimiz Sallallahu aleyhi vessellem efendimizin ne kadar modern bir insan olduğunu anlamak zor değil. Yaşayışını okuyarak anlayabilirsiniz. Zaten her gelen kitap islamı anlatıyordu. Her gelen peygamber de müslümandı. Ama ne oldu zamanla bunların hepsinin ismi de içeriği de değişti. Tek değişmeyen kitap Kuran-ı Kerim'dir. Vesselam.
    Sizin konunuz dine bağlandı tamamen hocam. Yani hiç alakası yok şu konuyla.
    Her neyse tüm peygamberler Müslüman idi. Tevrat, İncil vs. korunmadı Allah tarafından. Yani bilerek saptırıldı bu toplumlar Allah tarafından ve bunun cezası sonsuz cehennem oldu. Her neyse şimdi Kur'an değiştirilmedi diyorsunuz ya... Nereden geliyor bu bilgi?

    Kur'anı oturup anlamaya çalışarak okumadığınız çok bariz.
  • 17-11-2012, 00:16:42
    #66
    Bu yazmın forumda yazan kişilerle alakası olmayıp konu açıldığı için yazıyorum,

    Benim tanıdığım bir kişi 1 sabah uyandığında "ben hiçbir şeye inanmıyorum" dedi ve aradan yaklaşık 2 ay gibi bir süre geçti. Tabi bu eleman Kur'anı kerim'mi okumuş namazını kılan, ibadetini yerine getiren biriydi. Fakat yaptığı işler ters gidince meğer bu hale düşmüş. Tabi çevresi buna daimi olarak yapma, etme derlerdi ve kimseyi dinlemiyordu. Adam hiçbir şeye inanmıyorken 2 ay sonunda sanırım gecenin bir vakti bir şeyler görmüştü ve aklı başına gelmişti.
    Bence kendinize yazık etmeyin , inanmıyorsanız dahi "bir daha gelmeyeceğiz bu dünyaya" niyetine günaha girmeyin...
  • 17-11-2012, 00:23:48
    #67
    Üyeliği durduruldu
    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yazmın forumda yazan kişilerle alakası olmayıp konu açıldığı için yazıyorum,

    Benim tanıdığım bir kişi 1 sabah uyandığında "ben hiçbir şeye inanmıyorum" dedi ve aradan yaklaşık 2 ay gibi bir süre geçti. Tabi bu eleman Kur'anı kerim'mi okumuş namazını kılan, ibadetini yerine getiren biriydi. Fakat yaptığı işler ters gidince meğer bu hale düşmüş. Tabi çevresi buna daimi olarak yapma, etme derlerdi ve kimseyi dinlemiyordu. Adam hiçbir şeye inanmıyorken 2 ay sonunda sanırım gecenin bir vakti bir şeyler görmüştü ve aklı başına gelmişti.
    Bence kendinize yazık etmeyin , inanmıyorsanız dahi "bir daha gelmeyeceğiz bu dünyaya" niyetine günaha girmeyin...
    İlginçmiş.
  • 17-11-2012, 00:27:23
    #68
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginçmiş.
    Gerçekten de alıntı veya hikaye değil. Bizzat gördüm. Darısı inanmayanların başına
  • 17-11-2012, 00:38:59
    #69
    Üyeliği durduruldu
    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten de alıntı veya hikaye değil. Bizzat gördüm. Darısı inanmayanların başına
    http://tr.wikipedia.org/wiki/%C5%9Eizofreni

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38:59 -->-> Daha önceki mesaj 00:32:00 --

    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İslamiyetten önce kızlar diri diri toprağa bile gömülürdü. Yani herşeyin olması normal. Ama islamiyet dini gelince tüm bu cehalet devirini kapatarak yeni bir çağ açmıştır. Peygamberimiz Sallallahu aleyhi vessellem efendimizin ne kadar modern bir insan olduğunu anlamak zor değil. Yaşayışını okuyarak anlayabilirsiniz. Zaten her gelen kitap islamı anlatıyordu. Her gelen peygamber de müslümandı. Ama ne oldu zamanla bunların hepsinin ismi de içeriği de değişti. Tek değişmeyen kitap Kuran-ı Kerim'dir. Vesselam.
    Sen şimdi milattan önce bilmem kaç sene öncesinde yapılan piramitlerin , cahil insanlar tarafından ortaya konduğunu falan mı kastediyorsun. Kız çocuklarının katledilmesiyle İslam'ın ne alakası var onu anlamadım. Senin mantığına göre şimdi kötü insan kalmaması gerekir niye dersen ortada İslam var çünkü. Kuran-ı Kerim'in değişmediğinden de nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz onu anlayamıyorum. Belki İncil gibi olmasa da saptamalar olmuş olamaz mı ? Allah neden bizi önce hıristiyan eyleyip onun ümmetinden yaratsın , ondan sonra İslamiyeti getirip , bizim fiil-i irademizle seçme hakkı versin. Kötü bir müslüman olmaktansa Allah katında iyi yürekli bir Hıristiyan olmak daha iyi bir şey değil midir bunu da açıklarsanız sevinirim hocam.


    Bu arada ; Bir islam ülkelerindeki suç oranlarıyla , İsveç , Kanada , Norveç vb. ülkelerin suç oranlarını kıyasla istersen.



    inanç suç or. inanç suç or.
    Portekiz 0,81 2,5 ….Estonya 0,16 0,07
    Cyprus 0,9 1,66 ….Çek Cum. 0,19 1,33
    Romanya 0,9 2,51 ….İsviçre 0,23 0,89
    Türkiye 0,95 6,23 ….Danimarka 0,31 0,88
    Malta 0,95 1,75 .…Norveç 0,32 0,71
    Tablodan görüldüğü gibi,veri ülkeler için inanç oranının en düşük olduğu 5 ülkede ortalama olarak 100.000 kişiye düşen cinayet suçu oranı 0,776 iken, inanç oranının veri ülkeler için en yüksek olduğu 5 ülkede ortalama olarak 100.000 kişiye düşen cinayet suçu oranı 2,93. Bu da bizi veri ülkeler için, inancın en yüksek olduğu 5 ülkede, ortalama cinayet oranının, inancın en düşük olduğu 5 ülkeye göre 3.77 kat daha fazla olduğunu gösterir.

    Dolayısı ile, “Ateistlerin içinde tanrı, cehennem korkusu olmadığı için onlardan her türlü suç beklenir.” ifadesinin doğru olmadığı söylenebilir
  • 17-11-2012, 00:55:21
    #70
    Düşmekte olan bir uçakta hiç bir zaman ateist bulamazsınız.
  • 17-11-2012, 01:24:28
    #71
    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://tr.wikipedia.org/wiki/%C5%9Eizofreni

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38:59 -->-> Daha önceki mesaj 00:32:00 --



    Sen şimdi milattan önce bilmem kaç sene öncesinde yapılan piramitlerin , cahil insanlar tarafından ortaya konduğunu falan mı kastediyorsun. Kız çocuklarının katledilmesiyle İslam'ın ne alakası var onu anlamadım. Senin mantığına göre şimdi kötü insan kalmaması gerekir niye dersen ortada İslam var çünkü. Kuran-ı Kerim'in değişmediğinden de nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz onu anlayamıyorum. Belki İncil gibi olmasa da saptamalar olmuş olamaz mı ? Allah neden bizi önce hıristiyan eyleyip onun ümmetinden yaratsın , ondan sonra İslamiyeti getirip , bizim fiil-i irademizle seçme hakkı versin. Kötü bir müslüman olmaktansa Allah katında iyi yürekli bir Hıristiyan olmak daha iyi bir şey değil midir bunu da açıklarsanız sevinirim hocam.


    Bu arada ; Bir islam ülkelerindeki suç oranlarıyla , İsveç , Kanada , Norveç vb. ülkelerin suç oranlarını kıyasla istersen.



    inanç suç or. inanç suç or.
    Portekiz 0,81 2,5 ….Estonya 0,16 0,07
    Cyprus 0,9 1,66 ….Çek Cum. 0,19 1,33
    Romanya 0,9 2,51 ….İsviçre 0,23 0,89
    Türkiye 0,95 6,23 ….Danimarka 0,31 0,88
    Malta 0,95 1,75 .…Norveç 0,32 0,71
    Tablodan görüldüğü gibi,veri ülkeler için inanç oranının en düşük olduğu 5 ülkede ortalama olarak 100.000 kişiye düşen cinayet suçu oranı 0,776 iken, inanç oranının veri ülkeler için en yüksek olduğu 5 ülkede ortalama olarak 100.000 kişiye düşen cinayet suçu oranı 2,93. Bu da bizi veri ülkeler için, inancın en yüksek olduğu 5 ülkede, ortalama cinayet oranının, inancın en düşük olduğu 5 ülkeye göre 3.77 kat daha fazla olduğunu gösterir.

    Dolayısı ile, “Ateistlerin içinde tanrı, cehennem korkusu olmadığı için onlardan her türlü suç beklenir.” ifadesinin doğru olmadığı söylenebilir
    Mesele iyi veya kötü olmak değil. İmanlı olup olmamak. Belli ki aramızda ateist ve deist arkadaşlar mevcut. Bu onların seçimidir. Kimse kimseye herhangi bir konuda zorlama yapamaz. Gelelim iman konusuna. Bill gates, edison ve daha nice bir çok yahudi, hristiyan benzeri insan hayatta iyi şeyler yapmışlardır. Yani insanlığa faydası dokunmuştur. Bu onlar için cennete gitmek için sebep değildir. Neden mi ? İman olmadığı için. İman olmayıp tüm insanlığa yarar sağlasanda faydası olmaz. Ama sen imanlıysan bir taşı insanlar düşmesin diye yoldan alıp kenara koysan da Allah (Celle Celaluhu ) sırf bu iyiliğinden dolayı seni cennete koyabilir. Konu böylece uzar. Bunun yeri burası değildir. Yazmakla tükenmez. Ama herkese saygımız vardır. Osmanlı devletinin büyüklüğünün sebebi de bu değil midir ? Her ırkı, dini, cinsi içinde barındırdı. Kimseye ayrıcalık yapmadı ve herkesi eşit tuttu. Konumdan alıntı yapılmamasını rica ediyorum. Hayırlı geceler.
  • 17-11-2012, 01:35:26
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Dünyada 6-7 milyar insan yaşıyor. 1.5 milyar Müslüman var ve geriye kalan 4.5-5.5 milyar insan sırf başka dine mensup diye (Allah öyle yarattı diye) cehennemde yanacak öyle mi?

    İyi geceler herkese. Aaah ah.. Din konusunda tartışmak isteyenler lütfen özel mesajla MSN adreslerini atarlarsa boş zamanlarda bir kaç kişinin gözünü ciddi manada açmak isterim.

    Kolay gelsin. Herkese iyi çalışmalar.