WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yazmın forumda yazan kişilerle alakası olmayıp konu açıldığı için yazıyorum,

Benim tanıdığım bir kişi 1 sabah uyandığında "ben hiçbir şeye inanmıyorum" dedi ve aradan yaklaşık 2 ay gibi bir süre geçti. Tabi bu eleman Kur'anı kerim'mi okumuş namazını kılan, ibadetini yerine getiren biriydi. Fakat yaptığı işler ters gidince meğer bu hale düşmüş. Tabi çevresi buna daimi olarak yapma, etme derlerdi ve kimseyi dinlemiyordu. Adam hiçbir şeye inanmıyorken 2 ay sonunda sanırım gecenin bir vakti bir şeyler görmüştü ve aklı başına gelmişti.
Bence kendinize yazık etmeyin , inanmıyorsanız dahi "bir daha gelmeyeceğiz bu dünyaya" niyetine günaha girmeyin...
İlginçmiş.