MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dininize göre daha çok değil mi kıyamet. Pardon pardon.
Ben çok dindar biri değilim; ramazanda oruç tutmam, cuma namazlarına gitmem ama bunları bir marifetmiş gibi sağda solda da söylemem. Mesela dinsiz olduğunuzu söylediniz kimse bir şey demedi, diyemez de ama gelip burada kinayeli mesajlar atarsanız bende dahil olmak üzere bütün müslümanları germiş olursunuz.


Gerek yok, iyi forumlar..