• 13-11-2012, 23:59:47
    #1
    Herkese merhabalar...

    Son günlerde herkes 21 Aralık'tan bahsediyor.Web sitelerinde özellikle kendi sitelerine özgün yazı eklemek isteyenler ordan burdan aldıkları yalanlara biraz da kendi yalanlarını ekleyip bizlere gösteriyorlar.Bu da ister istemez rahatsız ediyor insanı.İnternette buna rastlayan çoğu kişi(ben hariç ) gerçekten de kendilerini o güne hazırlamışlar. Kıyamet kopacak diye kafayı bozanlar var.

    Bence 21 aralık Kıyameti birkaç kişinin uydurduğu "maya takvimi" adlı eserden alıntı yapıp insanları korkutmaktan başka bir şey değildir. Kıyamet zamanını sadece Allah (c.c) bilir.

    Sizin bu konuda düşünceleriniz neler?
  • 14-11-2012, 00:05:18
    #2
    Yani hocam bu soruyu sormak bile hata diye düşünüyorum.
    • myload
    • BurakK.
    • Metins
    myload, BurakK. ve Metins bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 14-11-2012, 00:13:39
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani hocam bu soruyu sormak bile hata diye düşünüyorum.
    Hocam bu konuyu internet ortamında bu tür haberleri okuyanların, sakin olmaları gerektiğini söylemek amacıyla açtım..
  • 14-11-2012, 00:19:10
    #4
    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu konuyu internet ortamında bu tür haberleri okuyanların, sakin olmaları gerektiğini söylemek amacıyla açtım..
    Hocam lafım sana degil kesinlikle yanlış anlama , konuyu baltalamakta degil.

    Sanal alem öyle birşeyki bir kişi ortaya bir laf atar uzar giderr sende haklısın.

    Eger böyle rahatlıcaklarsa ; Kur'an-ı Kerim'de geçiyor.Kimse kıyametin nezaman kopacagını bilemez.
    • myload
    myload bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-11-2012, 00:22:55
    #5
    Kurumsal PLUS
    Rant Rant Rant...
  • 14-11-2012, 00:25:35
    #6
    Kiyamet bir cuma gunu cuma.namazindan sonra olucak.
    21 aralik cumayami denk geliyor.

    Ekleme: evet cumaya denk geliyormus

    Allah bilir. Olumden korkan yok
  • 14-11-2012, 00:26:02
    #7
    Kıyametin daha küçük alametleri görülmeye başlansada büyük alametleri görülmemekte. Daha güneş batıdan doğacak, Hz İsa gökten inecek. Deccal gelecek. Hz mehdi gelerek dini toparlayacak. İnsanlar hayvani yaşam sürecek. Ve bir Allah diyen kalmıyacak. Bir Allah diyen kaldığı sürece kıyamet kopmayacak. Hayvani yaşamdan kasıt şudur; insanlar artık sokakta çiftleşecek. Öyle bir hal olacak bu normal gelecek. Hatta deniliyor ki birileri sokakta çiftleşse ve de birisi gelip şu duvarın arkadasında çiftleşseniz olmaz mıydı dese Hz. Ebu Bekir Sıddik derecesine ulaşırmış. Yani bu tür batıl şeylere inanmamak lazım. Bir çok hadis-i şerif ve ayetler varken inanmak doğru olmaz.
  • 14-11-2012, 00:26:52
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lafım sana degil kesinlikle yanlış anlama , konuyu baltalamakta degil.

    Sanal alem öyle birşeyki bir kişi ortaya bir laf atar uzar giderr sende haklısın.

    Eger böyle rahatlıcaklarsa ; Kur'an-ı Kerim'de geçiyor.Kimse kıyametin nezaman kopacagını bilemez.
    Eyvallah hocam. Bir kaç arkadaş bu gün konuyu açtılar ve akşam uyumayanlar var. Konu bizim arkadaşlara kadar uzanmış ise sanırım birçok kişi aynı durumdadır diye yazdım.Sözüm, bu tür konularda insanları başka yerlere yönlendiren kişilere.
  • 14-11-2012, 00:28:18
    #9
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıyametin daha küçük alametleri görülmeye başlansada büyük alametleri görülmemekte. Daha güneş batıdan doğacak, Hz İsa gökten inecek. Deccal gelecek. Hz mehdi gelerek dini toparlayacak. İnsanlar hayvani yaşam sürecek. Ve bir Allah diyen kalmıyacak. Bir Allah diyen kaldığı sürece kıyamet kopmayacak. Hayvani yaşamdan kasıt şudur; insanlar artık sokakta çiftleşecek. Öyle bir hal olacak bu normal gelecek. Hatta deniliyor ki birileri sokakta çiftleşse ve de birisi gelip şu duvarın arkadasında çiftleşseniz olmaz mıydı dese Hz. Ebu Bekir Sıddik derecesine ulaşırmış. Yani bu tür batıl şeylere inanmamak lazım. Bir çok hadis-i şerif ve ayetler varken inanmak doğru olmaz.
    21araliga kadar olmuyacagi ne maglum.