Herkese merhabalar...
Son günlerde herkes 21 Aralık'tan bahsediyor.Web sitelerinde özellikle kendi sitelerine özgün yazı eklemek isteyenler ordan burdan aldıkları yalanlara biraz da kendi yalanlarını ekleyip bizlere gösteriyorlar.Bu da ister istemez rahatsız ediyor insanı.İnternette buna rastlayan çoğu kişi(ben hariç

) gerçekten de kendilerini o güne hazırlamışlar. Kıyamet kopacak diye kafayı bozanlar var.
Bence 21 aralık Kıyameti birkaç kişinin uydurduğu "maya takvimi" adlı eserden alıntı yapıp insanları korkutmaktan başka bir şey değildir. Kıyamet zamanını sadece Allah (c.c) bilir.
Sizin bu konuda düşünceleriniz neler?