Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam lafım sana degil kesinlikle yanlış anlama , konuyu baltalamakta degil.

Sanal alem öyle birşeyki bir kişi ortaya bir laf atar uzar giderr sende haklısın.

Eger böyle rahatlıcaklarsa ; Kur'an-ı Kerim'de geçiyor.Kimse kıyametin nezaman kopacagını bilemez.
Eyvallah hocam. Bir kaç arkadaş bu gün konuyu açtılar ve akşam uyumayanlar var. Konu bizim arkadaşlara kadar uzanmış ise sanırım birçok kişi aynı durumdadır diye yazdım.Sözüm, bu tür konularda insanları başka yerlere yönlendiren kişilere.