bilcoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ancak tek bir kıyamet vardır, öldük mü kıyamet gününde de dönüş vardır. Dünya'ya olmasada Cennet ve Cehennem'e vardır. İnsanlar ölüm olmadığını bilseydi ibadet eder miydi sanıyorsunuz? Hiç ölmeyecek gibi dünyaya, yarın ölecekmiş gibide ahirete çalışmamız gerekiyor.Ya insanlar aksine inançlarını kaybederse? Niteliği olmayan bir toplumun gelecekte yaşanacak felaketleri tahmin etmesi inanışlara zarar vermez mi? Çok şükür bizim dinimizde bu tarz şeyler önceden haber edilmiş, hurafe olduğunu bildiğimiz için Allah'a şükür bu tarz şeylere inanmıyoruz.
