• 14-11-2012, 09:37:29
    #19
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz yanlış düşünüyorsunuz hocam. Hiç bir şekilde inanılmamalı ve buna göre hareket edilmemeli. Sizin dediğinize göre insanların barışması için daha çok ibadet etmesi için ölümü düşünmeleri gerekir. İnsanın kendi kıyameti ölümüdür. Öldük mü dönüş yok dönüşü olmayan yolu da biz iyi amellerle donatalım inşaallah
    Özellikle belirtmiştim inançlarımıza göre hurafedir diye. Ancak tek bir kıyamet vardır, öldük mü kıyamet gününde de dönüş vardır. Dünya'ya olmasada Cennet ve Cehennem'e vardır. İnsanlar ölüm olmadığını bilseydi ibadet eder miydi sanıyorsunuz? Hiç ölmeyecek gibi dünyaya, yarın ölecekmiş gibide ahirete çalışmamız gerekiyor.

    Ya insanlar aksine inançlarını kaybederse? Niteliği olmayan bir toplumun gelecekte yaşanacak felaketleri tahmin etmesi inanışlara zarar vermez mi? Çok şükür bizim dinimizde bu tarz şeyler önceden haber edilmiş, hurafe olduğunu bildiğimiz için Allah'a şükür bu tarz şeylere inanmıyoruz.
  • 14-11-2012, 09:53:53
    #20
    Googital.com
    Kıyamet ölüm deyince ayakları titriyor milletin. Dini görevlerini yerine getir sonra bak bakalım bu kadar korkuyormusun
  • 14-11-2012, 10:00:25
    #21
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıyamet ölüm deyince ayakları titriyor milletin. Dini görevlerini yerine getir sonra bak bakalım bu kadar korkuyormusun
    Dediğiniz gibi ibadet şart...
  • 14-11-2012, 11:25:27
    #22
    Böyle bir tarihi kim nasıl nereden öğrnebilir ki?
    Ya da böyle bir tarihin yazdığı bir kaynak mı var?

    SAÇMA!
  • 14-11-2012, 11:31:08
    #23
    kıyamet kopacak diyen kafirdir benim gözümde. Hz. Mehdi, Hz. İsa gelecek. Yecüc, mecüc kavimleri var. Daha Deccal olayı var. Hadislere bakarsanız uydurma bir tarih olduğunu anlarsınız zaten. İnancı, imanı zayıf olan inanır ancak bu reklama.
  • 14-11-2012, 12:34:05
    #24
    Ajda Pekkan - AJDA - Palavra Palavra (1975)
  • 14-11-2012, 12:41:08
    #25
    Her sene zaten bir tarih verip kıyameti kopartıyorlar
  • 14-11-2012, 12:47:52
    #26
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hz. Mehdi yüz yılın başında gelecektir.. Bu da bir yüzyılın ilk 15 yılı kabul edilir. Biz hicri takvime göre 1433 te olduğumuza göre böyle birşey mümkün değildir. Ancak gelecek hicri 1500 senesine bakılır Yani Hz. Mehdi gelmeden kıyamet kopmayacağı için 21 aralık insanları kandırmaktadır
    arkadas dogru soylemıs ve daha bunun gıbı nıce kıyametın buyuk alametlerı henuz gerceklesmemıstır

    ayrıca kıyametın tarıhını sadece ve sadece Allah (c.c) bılıyorken bunu sallayan mayalılarmı hamurlularmıdır nedır baska komedı bıde ona ınanıp rant pesınde kosanlar ayrı komedı
  • 14-11-2012, 13:52:47
    #27
    http://www.haber7.com/guncel/haber/9...ibi-sallaniyor

    ) ha ölmüşsünüz ha kıyameti yaşamışsınız 21 aralık gelmeden ölmüyeceğiniz ne mağlum.. oyüzden kıyameti bile takmayın yani ölücez elbet bir gün.. OGÜN HA KIYAMET GÜNÜ OLMUŞ HA YARIN