• 14-11-2012, 00:31:29
    #10
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21araliga kadar olmuyacagi ne maglum.
    Hz. Mehdi yüz yılın başında gelecektir.. Bu da bir yüzyılın ilk 15 yılı kabul edilir. Biz hicri takvime göre 1433 te olduğumuza göre böyle birşey mümkün değildir. Ancak gelecek hicri 1500 senesine bakılır Yani Hz. Mehdi gelmeden kıyamet kopmayacağı için 21 aralık insanları kandırmaktadır
  • 14-11-2012, 00:32:10
    #11
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kıyametin daha küçük alametleri görülmeye başlansada büyük alametleri görülmemekte. Daha güneş batıdan doğacak, Hz İsa gökten inecek. Deccal gelecek. Hz mehdi gelerek dini toparlayacak. İnsanlar hayvani yaşam sürecek. Ve bir Allah diyen kalmıyacak. Bir Allah diyen kaldığı sürece kıyamet kopmayacak. Hayvani yaşamdan kasıt şudur; insanlar artık sokakta çiftleşecek. Öyle bir hal olacak bu normal gelecek. Hatta deniliyor ki birileri sokakta çiftleşse ve de birisi gelip şu duvarın arkadasında çiftleşseniz olmaz mıydı dese Hz. Ebu Bekir Sıddik derecesine ulaşırmış. Yani bu tür batıl şeylere inanmamak lazım. Bir çok hadis-i şerif ve ayetler varken inanmak doğru olmaz.
    Artık aşk filmleri tutulmuyor. Hollywood piyasası eskisi gibi değil sanırım. "2012" filmi de bundan dolayı çok tutuldu. Yeni fikirler yolda sanırım
  • 14-11-2012, 00:37:35
    #12
    Dünya Tarih'inin en büyük kehaneti olarak gösteriliyor. 21 Aralık 2012 tarihinde mevcut çağımızın sona ereceği, felaketler sonucu Dünya üzerinde ki insan nüfusunun oldukça azalacağı ifade ediliyor. Mantıklı olmayan binlerce yıl öncesi yaşayan bir kavmin Güneş ile ilgili hareketlilikleri nasıl bildiğidir. İnsanlık tarihinin en büyük güneş patlamaları gerçekleşiyor, diğer adıyla güneş fırtınası deniyor.

    Yinede herşeyin en doğrusunu Yüce Allah bilir.
  • 14-11-2012, 00:42:28
    #13
    Yol yakinken tevbe.edin ben simdiden basliyorum.. )
  • 14-11-2012, 00:49:12
    #14
    Akarsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünya Tarih'inin en büyük kehaneti olarak gösteriliyor. 21 Aralık 2012 tarihinde mevcut çağımızın sona ereceği, felaketler sonucu Dünya üzerinde ki insan nüfusunun oldukça azalacağı ifade ediliyor. Mantıklı olmayan binlerce yıl öncesi yaşayan bir kavmin Güneş ile ilgili hareketlilikleri nasıl bildiğidir. İnsanlık tarihinin en büyük güneş patlamaları gerçekleşiyor, diğer adıyla güneş fırtınası deniyor.

    Yinede herşeyin en doğrusunu Yüce Allah bilir.
    Hocam bu kehanet yüzünden insanlar yaşadıkları yerleri değiştirdiler. Neredeyse tüm insanlık maya takvimi diye bir takvime inanıyorlar. Biz müslümanlar elimizde Kur'an-ı Kerim var, hala o takvimin doğru olduğunu savunanlar var. Biz müslümanlar hep kandırılıyoruz.

    Not: Yanlış anlamayın. Sözüm size değil hocam
  • 14-11-2012, 01:00:02
    #15
    Kıyamet ile alakası yok. Hemen dine bağlamayın. Zeitgeist'in ilk filminin ilk bölümünü izleyin.
  • 14-11-2012, 01:05:34
    #16
    WaLKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kehanet yüzünden insanlar yaşadıkları yerleri değiştirdiler. Neredeyse tüm insanlık maya takvimi diye bir takvime inanıyorlar. Biz müslümanlar elimizde Kur'an-ı Kerim var, hala o takvimin doğru olduğunu savunanlar var. Biz müslümanlar hep kandırılıyoruz.

    Not: Yanlış anlamayın. Sözüm size değil hocam
    Haklısınız ancak bunlarda bir alamet niteliği taşıyor. En azından buna inanarak küsler barışır, insanlar daha çok ibadet eder, düşmanlıklar sona erer.

    Dini açıdan bakıldığında çok yanlış bir inanış ve tamamiyle hurafedir. Ancak mantık aradığımızda insan düşünmeden edemiyor.
  • 14-11-2012, 01:26:23
    #17
    Akarsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız ancak bunlarda bir alamet niteliği taşıyor. En azından buna inanarak küsler barışır, insanlar daha çok ibadet eder, düşmanlıklar sona erer.

    Dini açıdan bakıldığında çok yanlış bir inanış ve tamamiyle hurafedir. Ancak mantık aradığımızda insan düşünmeden edemiyor.
    Biraz yanlış düşünüyorsunuz hocam. Hiç bir şekilde inanılmamalı ve buna göre hareket edilmemeli. Sizin dediğinize göre insanların barışması için daha çok ibadet etmesi için ölümü düşünmeleri gerekir. İnsanın kendi kıyameti ölümüdür. Öldük mü dönüş yok dönüşü olmayan yolu da biz iyi amellerle donatalım inşaallah
  • 14-11-2012, 09:05:59
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    peygamberimiz dahi bilmiyor elin mayasımı bilecek
    saçma bir safsata