Akarsis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız ancak bunlarda bir alamet niteliği taşıyor. En azından buna inanarak küsler barışır, insanlar daha çok ibadet eder, düşmanlıklar sona erer.

Dini açıdan bakıldığında çok yanlış bir inanış ve tamamiyle hurafedir. Ancak mantık aradığımızda insan düşünmeden edemiyor.
Biraz yanlış düşünüyorsunuz hocam. Hiç bir şekilde inanılmamalı ve buna göre hareket edilmemeli. Sizin dediğinize göre insanların barışması için daha çok ibadet etmesi için ölümü düşünmeleri gerekir. İnsanın kendi kıyameti ölümüdür. Öldük mü dönüş yok dönüşü olmayan yolu da biz iyi amellerle donatalım inşaallah