• 17-11-2012, 10:00:11
    #82
    Aslında 21 aralık için sanırım yapılacak deneyin sonuçlarını kimse bilmediği için her şeye hazırlıklı olun diyorlar
  • 17-11-2012, 10:10:59
    #83
    Üyeliği durduruldu
    bana kalırsa kıyamet dedikleri olay 3. dünya savaşı , Yani şuan bilindiği gibi suriye ile savaş noktasındayız zaten 3. dünya savaşı suriye ile başlıyacak diye de kuranda geçiyor benim de kehanetim budur
  • 17-11-2012, 15:30:19
    #84
    Üyeliği durduruldu
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesele iyi veya kötü olmak değil. İmanlı olup olmamak. Belli ki aramızda ateist ve deist arkadaşlar mevcut. Bu onların seçimidir. Kimse kimseye herhangi bir konuda zorlama yapamaz. Gelelim iman konusuna. Bill gates, edison ve daha nice bir çok yahudi, hristiyan benzeri insan hayatta iyi şeyler yapmışlardır. Yani insanlığa faydası dokunmuştur. Bu onlar için cennete gitmek için sebep değildir. Neden mi ? İman olmadığı için. İman olmayıp tüm insanlığa yarar sağlasanda faydası olmaz. Ama sen imanlıysan bir taşı insanlar düşmesin diye yoldan alıp kenara koysan da Allah (Celle Celaluhu ) sırf bu iyiliğinden dolayı seni cennete koyabilir. Konu böylece uzar. Bunun yeri burası değildir. Yazmakla tükenmez. Ama herkese saygımız vardır. Osmanlı devletinin büyüklüğünün sebebi de bu değil midir ? Her ırkı, dini, cinsi içinde barındırdı. Kimseye ayrıcalık yapmadı ve herkesi eşit tuttu. Konumdan alıntı yapılmamasını rica ediyorum. Hayırlı geceler.
    Açıkçası karısını kızını döven , sürekli kötülük yapan ama sözde iman edip , yaptığı onca şeye rağmen "müslüman"ım diyen bir müslüman komşumun olmasındansa kalp gözü açık, bir şeyleri sırf cennet-cehennem uğruna değil de insan olduğu için yapan , karısına kızına saygılı , ateist ya da gayri-müslim bir komşumun olmasını dilerdim. Allah(cc.) de bu konuda ne düşünüyor sen bilemezsin. Ama senin düşüncen doğru mu yanlış mı tartışılır.
  • 17-11-2012, 17:49:08
    #85
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın vârolduğunu bana ıspatla o halde. ( Aklını göster falan filan diyeceksen çocukça hiç bulaşma. ) Kanıtlarınla sun önüme.

    İslamiyet günümüzde de artışta olan bir din. Medya, gazeteler vs. müslüman olan ünlüleri gösteriyor. Fakat bir de hristiyan ve yahudi olan müslümanları görseniz? Onların daha çok olduğu bir gerçek..

    Allah kelimesinin nereden geldiğini de bu arada araştırmanızda fayda var.
    Makale Yazarı Birazdan Açıklama Yapacağım Burayı Editlerim.

    Edit:


    Nerede, Nasıl Soruları Mekan Tutan Varlıklar için Geçerlidir.
    Mesela Tv Nerede ? Tv Sehpasının Üzerinde...
    Olay Nasıl Oldu ? Bıçakla Oldu.

    Yani Bu Gibi Sorular Mekanları Tutan Varlıklar için Geçerlidir.

    Allah (cc) Hem Mekandan Hem de Zamandan Münezzehtir...

    Bir Arabayı Düşünelim... Arabaya Desek ki Araba Şuradan Dön Gel Desek... Hatta Arabaya Yalvarsak, Hatta Kuranı Hatmetsek... Uğruna Öleyim Araba Ne Olur Dönde Gel Desek Araba Dönüp Gelir mi ? Gelmez Tabiki. Çünkü Onun İçine Birisi Binip Arabayı Çalıştırıp Sürmesi Gerekiyor Değil mi...

    Tek Başına Arabanın Dönmeyeceğine İnanıyorsun da Şu Üzerinde Yaşadığımız 7 Milyar Nüfuslu Dünyanın Kendi Ekseni Etrafında İlahi Bir Kuvvetin Nuru ile Döndürüldüğüne Neden İnanmıyorsun...

    Kuran da Rahman Suresi Vardır... O Surede 1400 Yıl Önceden CebeliTarık Boğazında Tatlı Su ile Tuzlu Suyun Karışmadığı Bildirilmiştir... Düşünsene Tatlı Su ile Tuzlu Su Karışmıyor ve 1400 Yıl Önceden Kuran da Belirleniyor.

    Düşün 100 Tane Kapın Var... Ve Bu 100 Kapının 1 Tanesi Kapanıyor... O 1 Tane Kapı Kapandı Diye 99'una da yada O Eve Girilmeyeceği Anlamına mı Gelir.. Hayır.. Zaten İnanlar için Hiç Bir Kapı Kapalı Değildir. Yeter ki Gözlerini Açık Tutsun ve 99'u da Ardına Kadar Açıktır...

    Peygamber Efendimize Amacı Tevhid'dir. Yani Tevhid Allah'ın Varlığını ve Birliğini İlan Etmektir. Öyleyse Her Peygamberin Kendi Peygamberliğini İspat Eden Bütün Delilleri, Aynı Zamanda Allahın Varlığınada Delil Olmaktadır. Bir Peygamberin Hak Peygamber Olduğunu İfade Eden Bütün Deliller Aynı Zamanda Allah Vardır ve Birdir" Anlamına Gelir...


    ........

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:49:08 -->-> Daha önceki mesaj 17:24:54 --

    Umarım Anlatabilmişimdir.

    .....
  • 17-11-2012, 19:53:29
    #86
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makale Yazarı Birazdan Açıklama Yapacağım Burayı Editlerim.

    Edit:


    Nerede, Nasıl Soruları Mekan Tutan Varlıklar için Geçerlidir.
    Mesela Tv Nerede ? Tv Sehpasının Üzerinde...
    Olay Nasıl Oldu ? Bıçakla Oldu.

    Yani Bu Gibi Sorular Mekanları Tutan Varlıklar için Geçerlidir.

    Allah (cc) Hem Mekandan Hem de Zamandan Münezzehtir...

    Bir Arabayı Düşünelim... Arabaya Desek ki Araba Şuradan Dön Gel Desek... Hatta Arabaya Yalvarsak, Hatta Kuranı Hatmetsek... Uğruna Öleyim Araba Ne Olur Dönde Gel Desek Araba Dönüp Gelir mi ? Gelmez Tabiki. Çünkü Onun İçine Birisi Binip Arabayı Çalıştırıp Sürmesi Gerekiyor Değil mi...

    Tek Başına Arabanın Dönmeyeceğine İnanıyorsun da Şu Üzerinde Yaşadığımız 7 Milyar Nüfuslu Dünyanın Kendi Ekseni Etrafında İlahi Bir Kuvvetin Nuru ile Döndürüldüğüne Neden İnanmıyorsun...

    Kuran da Rahman Suresi Vardır... O Surede 1400 Yıl Önceden CebeliTarık Boğazında Tatlı Su ile Tuzlu Suyun Karışmadığı Bildirilmiştir... Düşünsene Tatlı Su ile Tuzlu Su Karışmıyor ve 1400 Yıl Önceden Kuran da Belirleniyor.

    Düşün 100 Tane Kapın Var... Ve Bu 100 Kapının 1 Tanesi Kapanıyor... O 1 Tane Kapı Kapandı Diye 99'una da yada O Eve Girilmeyeceği Anlamına mı Gelir.. Hayır.. Zaten İnanlar için Hiç Bir Kapı Kapalı Değildir. Yeter ki Gözlerini Açık Tutsun ve 99'u da Ardına Kadar Açıktır...

    Peygamber Efendimize Amacı Tevhid'dir. Yani Tevhid Allah'ın Varlığını ve Birliğini İlan Etmektir. Öyleyse Her Peygamberin Kendi Peygamberliğini İspat Eden Bütün Delilleri, Aynı Zamanda Allahın Varlığınada Delil Olmaktadır. Bir Peygamberin Hak Peygamber Olduğunu İfade Eden Bütün Deliller Aynı Zamanda Allah Vardır ve Birdir" Anlamına Gelir...


    ........

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:49:08 -->-> Daha önceki mesaj 17:24:54 --

    Umarım Anlatabilmişimdir.

    .....
    Hocam sizin de açıklamanız güzelmiş.
  • 17-11-2012, 19:58:44
    #87
    Kıyametin ne zaman kopacağını kimse bilemez. Kalbinize mukayet olun.
  • 17-11-2012, 20:02:36
    #88
    Beyler ben dün bilgisayarın tarihini 21 Aralığa aldım bugün 22 Aralık oldu birşey olmuyor korkmayın.
  • 17-11-2012, 20:09:59
    #89
    Okuyun
    Alıntı
    Tibetli din adamı: "KORKMAYIN, KENDİNİZİ BUNA HAZIRLAYIN"

    TİBETLİ DİN ADAMINDAN MAHŞER HAKKINDA NASA'YA GÖNDERİ!..

    İddialara göre 21 Aralık 2012 hakkında NASA'nın merkez laboratuvarına Temmuz 2012'de bu bilgi ulaştı.


    NASA'dan belirttiklerine göre, yakında Dünya Galaksinin SIFIR HATINDAN geçecektir.

    Tibetli bir din adamının kaleme aldığı işte o uyarı yazısı!..

    Sonbahar ve kış 2012/2013 Tibet'te ve tüm Küzey yarımküresinde sıcak olacaktır. 21.12.2012'de Dünya tüm galaksi sistemiyle birlikte galaksinin SIFIR HATINDAN geçmeye başlayacaktır. O ise hiç bir enerjinin yayılamadığı, elektromanyetik alanlarının olmadığı ve tüm cisimlerin durgunluğa uğradığı bir ortam oluşturacaktır.

    Tüm Dünyada, bir kaç dakikada, Moskova saatiyle saat 10'da, 21.12.2012'de
    *tam karanlık çökecek,
    *tam sessizlik olacak
    *ışık, elektrik, iletişim, ses-hepsi yok olacaktır.

    Bu karanlığın içinden uzaydan göklerde bir karmakarışıklık gözlemlenecek, bir kaç gün sonra ışık patlamaları başlayacak bu da üç-dört gün sürecektir.
    Korkmaya ve kendini yıpratmaya gerek yok. Buna kendini herkes hazırlamalı.

    Sonra Güneş ışığı yine gözükecektir. Dünya görülür olacak ve eski haline dönecektir.

    Hayvanlar Uzay Karanlığını önceden hissedeceklerdir ve deliklere çekileceklerdir. Şehirlerdeki insanlar hissedemeyecek o yüzden kurban gidenler ve aklı hasara uğrayanlar olacaktır. Dünyanın yüzde 10 o günlerde ölebilir.

    Bu olaya hazır olunması gerekmektedir, 2012 yılın işlerini bitirmek, yeni işe başlamamak, borçları ödemek.

    20.12.2012'de çocuklar, para ve belgeler alınarak şehirlerden uzaklaşılmalı ve doğaya çıkılmalıdır.
    İki aylık bir erzak hazırlanmalı, zira elektrikler uzun süre devreye giremeyeceklerdir.

    Eve su bolca alınmalı, odun ve mumlar hazırlanmalıdır. Evde bir ocak hazır bulunmalı, çünkü elektrikler 21.12.2012'de kablolardan akışını durduracak.
    Televizyon ve telefon olmak üzere bir şey çalışmayacak. Karanlık günlerde pencereler kalın siyah örtülerle örtülmeli, onlara bakılmamalı, gözün gördüğü, kulağın duyduğuna inanılmamalı, sokağa çıkılmamalı.

    Mecbur kalındığında çok yakın mesafelere çıkılır. Uzak gitmek tehlikelidir, zira kaybolma riski yüksektir.

    Bu bilinmeli: objelerden ışığın yansımamasından kaynaklanan sıkı karanlıkta kendi elini görmek bile mümkün olmayacaktır.

    Korkmayınız. Kendinizi buna hazırlayın.

    Güneş ışığı aydınlandıktan sonra şehirlere dönmeye acele edilmemeli, imkan varsa yaza kadar doğada kalınması iyi olacak.

    Dünyanın SIFIR HATTAN çıkışı 7 Şubat 2012'de beklenmektedir. O zaman yavaşca elektrikler kısım kısım verilmeye başlayacaktır toplu taşıma araçları da faaliyetine başlayacaklardır.

    Martın sonunda Dünya tamamen eski haline gelecektir. Trenler yürüyecek, uçaklar uçacaktır.

    Dünyanın tüm devletleri, farklı kaynaklardan SIFIR HAT hakkında bilgiler almışlardır, fakat kendi vatandaşlarına yardım ya edemeyecekler, ya da istemeyecekler.
    Sivil koruma örgütleri bir şey yapamayacak, zira hiç bir şey çalışmaz olacaktır.

    Bu durumda sadece Yaradana güvenin ve de kendinize.

    Dünyanın SIFIR HAT'tan geçişinden sonra, insanların görüşleri ve yaşamları değişecektir.

    Manevi değerler üstün olacaklardır. İnsanlar ebedi ahlaki ve manevi değerler hakkında düşünür olacak, devletlerde bilim, ahlak, maneviyat, tıp patlak verecektir.
    Birey önemli hale gelecektir.

    Ve öyle de yeni bir çağın başlangıcı sayılacak bu dönem insanlığın manevi ağırlıklı ilerlemeye koyulduğu bir yeni çağın başlangıcı olacaktır.
  • 17-11-2012, 20:25:21
    #90
    MakaleYazari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın vârolduğunu bana ıspatla o halde. ( Aklını göster falan filan diyeceksen çocukça hiç bulaşma. ) Kanıtlarınla sun önüme.

    İslamiyet günümüzde de artışta olan bir din. Medya, gazeteler vs. müslüman olan ünlüleri gösteriyor. Fakat bir de hristiyan ve yahudi olan müslümanları görseniz? Onların daha çok olduğu bir gerçek..

    Allah kelimesinin nereden geldiğini de bu arada araştırmanızda fayda var.
    Allah olmasaydı sen de bu Dünyada olmazdın, çünkü Allah yoktan var edendir. Senin ruhun nasıl bu vucuda girdi, nasıl bu bedene girdi hiç düşündün mü? 2 gaz biraraya gelip çarpışarak bu mükemmel vücudun birden olabileceği aklına geliyor mu? Mesela şuan istersen resim çizebilirsin, gidip spor yapabilirsin, elini havaya kaldırabilirsin bir başkasının vücuduna girebilir misin? Giremessin tabiki. Bir düşün bakalım sen bu vücuda nasıl girdin? Kendin nasıl yolda yürüyebiliyorsun? Nasıl düşünüyorsun? Nasıl görüyorsun? Nasıl nefes alıyorsun? Tüm yukarıda yazdığım sebepler Yüce Allah'ın varlığının bir kanıtıdır. Allah'ın katında zaman kavramı yoktur, sadece Dünya'ya özgü bir zaman kavramı mevcuttur. Her şey gelip geçicidir. İnsanın ne zaman öleceği kaderinde bellidir, o yüzden bu zamanı değerlendir. İnşAllah doğru yolu bulursun.