Diktator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu tür şeylere pek inanmıyorum.. ama kıyamet değilde insanlık için farklı birşeyler olabilir.. bir yazı okumuştum geçenlerde bir tibetli din adamı sözde nasaya mektup göndermiş.. yazıyı okudum ilginç şeyler yazılmış mantıklı gelmiyor bana
Yazı burda.. http://pastebin.com/wbYHQgnm
revolution dizisi gibi heyy maşallah