şöyle şöyleyeyim düşüncelerimi.
Kıyamet kopmayacaktır zira bunu zaten Allahtan başkası bilemez.
Ama farklı farklı şeyler olacaktır.
Bu olacak şeyler ise teknolojik alanda olacaktır. Yani teknoloji kötü anlamda kullanılacaktır.
Bir kaç yazı önce belirtilmiş, Bluebeam projesi, örneğin bu
Ya da hepiniz HAARP teknolojisini duymuşsunuzdur. Haarp tam olarak işlevsel hale getirilebilir. Ve haarp teknolojisinin ne kadar güçlü oldugunu bahsetmeme gerek yoktur sanıyorum.
Ama en kötü şey ise, bu teknolojik felaketler yapıldıktan sonra aha biz size demiştik dünyanın sonu gelmeye başlıyor, yok mayalılar haklıydı diyerek insanlara korku salmak ve itaatkar hale getirmektir.
benim düşüncelerim budur.