• 20-12-2012, 21:29:52
    japonya da şuan 21 aralık bişey olduğu yok
  • 20-12-2012, 22:01:54
    Üyeliği durduruldu
    İnanan arkadaşlar var ise Allah muhafaza..

    Kıyamet koptuktan sonra, yaşayacağız düşüncesini akıllarına iyi kazımış herkes belli TV lerden izliyoruz. Kıyamet kopacak ve o "yer" etkilenmeyecek ? Sizce bu mümkün mü, aklınız eriyor mu. Ben anlamıyorum ya adamlar hotele filan yerleşmişler. Şaka gibi geliyor gerçekten. Kıyamet koptuğunda, dünyada hiç bir canlı kalmayacak bu bir gerçek.

    ''Kıyametin ne zaman kopacağına dair bilgi Allah’a aittir.'' Fussilet Suresi 47

    ''Sana kıyametin ne zaman gelip çatacağını soruyorlar. De ki: onun ilmi ancak Rabbimin katındadır.'' Araf Suresi 187

    ''Onu Allah’tan başka açığa çıkaracak kimse yoktur.'' Necm Suresi 58

    ''Şüphesiz ki kıyamet saatinin bilgisi Allah’ın katındadır.'' Lokman Suresi 34
  • 20-12-2012, 22:25:44
    ComWar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    japonya da şuan 21 aralık bişey olduğu yok
    bu olayıda ilk serdar gökalp söyledi best fmden canlı yayında birini arıcaktı hatta
  • 20-12-2012, 23:48:23
    Kıyametin uğramayacağı düşünülen
    Şirince Köyünden İlk Görüntüler Geldi

  • 20-12-2012, 23:57:43
    son 3 dk hakkınızı helal edin :S
  • 20-12-2012, 23:59:06
    Yeni yıla giriyoruz sanki millet dakika sayıyor
  • 21-12-2012, 00:00:28
    şimdi 21 aralık oldu ve ben hala ölmed
  • 21-12-2012, 00:00:38
    varmı ölen ?
  • 21-12-2012, 00:01:17
    bizim buralara gök taşı yağıyor :S şuan sığınaktan yazıyorum

    not:Wireless net var.