İnanan arkadaşlar var ise Allah muhafaza..
Kıyamet koptuktan sonra, yaşayacağız düşüncesini akıllarına iyi kazımış herkes belli TV lerden izliyoruz. Kıyamet kopacak ve o "yer" etkilenmeyecek ? Sizce bu mümkün mü, aklınız eriyor mu. Ben anlamıyorum ya adamlar hotele filan yerleşmişler. Şaka gibi geliyor gerçekten. Kıyamet koptuğunda, dünyada hiç bir canlı kalmayacak bu bir gerçek.
''Kıyametin ne zaman kopacağına dair bilgi Allaha aittir.'' Fussilet Suresi 47
''Sana kıyametin ne zaman gelip çatacağını soruyorlar. De ki: onun ilmi ancak Rabbimin katındadır.'' Araf Suresi 187
''Onu Allahtan başka açığa çıkaracak kimse yoktur.'' Necm Suresi 58
''Şüphesiz ki kıyamet saatinin bilgisi Allahın katındadır.'' Lokman Suresi 34