• 22-09-2012, 16:14:47
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya saçmalama arkadaşım, böyle ses gerçek olsa herkes ayağa kalkardı. Bir zamanlar camerayı antene getirince ufo sanardı millet. 5-10 yıl yuttular bu numarayı. Şimdi adamlar ses eklemişler veya uzaktaki otobandan gelen sesleri duymus olabilir arkadaşın. / Gece yarısı 3 km uzaktaki otobanın bile sesi gelebiliyor...
    Herkes istediğine inanır,sen saçmalık dersin ben değil derim ve buna karışamazsın yani.
  • 22-09-2012, 16:20:34
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes istediğine inanır,sen saçmalık dersin ben değil derim ve buna karışamazsın yani.
    İstediğine inanmakta özgürsün. Ona karısmıyorum.. ama böyle saçma sapan şeylerle millete inandırmaya çalıstırmana karısabilirim.
  • 22-09-2012, 16:35:30
    Üyeliği durduruldu
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğine inanmakta özgürsün. Ona karısmıyorum.. ama böyle saçma sapan şeylerle millete inandırmaya çalıstırmana karısabilirim.
    Bir önceki postunuza baktım
    Siz ne kadar itici ve saçma yorumlamışşınız böyle ? benim gibi bir çok arkadaşım bu sesi duydu ben radyo programcısıyım değerli kardeşim dikkatini çekerim ki kulağım her sese aşina ve fevkulede duymaktayım. Belkide senin son 7 yıldır sabahlama dönemlerinin içerisinde ben hergün sabahladım diyebilirim gece seslerine kulağım aşina bunun nedeni hakkında bir yorum yapamıyorum ÇÜNKİ GERÇEKTEN BİLMİYORUM fakat birşeylerin ters gittiği veya değiştiği kesin
  • 22-09-2012, 16:43:11
    Üyeliği durduruldu
    ilk video da davul çalıyorlar
  • 22-09-2012, 16:46:49
    dün gece arkadaşla 5-6 kere duyduk, ve eminiz ses o sesti, mükemmeldi cidden
  • 22-09-2012, 17:01:49
    hangi filmden bu sesleri eklemişler
  • 22-09-2012, 17:08:16
    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir önceki postunuza baktım
    Siz ne kadar itici ve saçma yorumlamışşınız böyle ? benim gibi bir çok arkadaşım bu sesi duydu ben radyo programcısıyım değerli kardeşim dikkatini çekerim ki kulağım her sese aşina ve fevkulede duymaktayım. Belkide senin son 7 yıldır sabahlama dönemlerinin içerisinde ben hergün sabahladım diyebilirim gece seslerine kulağım aşina bunun nedeni hakkında bir yorum yapamıyorum ÇÜNKİ GERÇEKTEN BİLMİYORUM fakat birşeylerin ters gittiği veya değiştiği kesin
    İtici olan nedir ? Kime hakaret etmişim ? Saygısızlık mı var yorumlarda ? Asıl senin bu sert yorumun olmuyor mu iticilik ?
    Işıktan yansıma görseniz melek geldi diceksiniz. Ses olabilir çevrede ancak o videolar hep fake, bunu anlamak güç değil. Mesala bizim burda 3-4 km uzakta otoban var gece dısarı çıkınca nasıl etkileyici geliyor sesi... Orda otoban oldugunu bildiğim halde etikleyici geliyor bana ses. Orta otoban olmadıgını bilmeyen kişiler ise belki sizin gibi kişiler; birşeyler ters gitmiyor dersiniz.
  • 22-09-2012, 17:54:20
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtici olan nedir ? Kime hakaret etmişim ? Saygısızlık mı var yorumlarda ? Asıl senin bu sert yorumun olmuyor mu iticilik ?
    Işıktan yansıma görseniz melek geldi diceksiniz. Ses olabilir çevrede ancak o videolar hep fake, bunu anlamak güç değil. Mesala bizim burda 3-4 km uzakta otoban var gece dısarı çıkınca nasıl etkileyici geliyor sesi... Orda otoban oldugunu bildiğim halde etikleyici geliyor bana ses. Orta otoban olmadıgını bilmeyen kişiler ise belki sizin gibi kişiler; birşeyler ters gitmiyor dersiniz.
    tamam, sizin köy daha büyük
  • 22-09-2012, 18:09:44
    Üyeliği durduruldu
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtici olan nedir ? Kime hakaret etmişim ? Saygısızlık mı var yorumlarda ? Asıl senin bu sert yorumun olmuyor mu iticilik ?
    Işıktan yansıma görseniz melek geldi diceksiniz. Ses olabilir çevrede ancak o videolar hep fake, bunu anlamak güç değil. Mesala bizim burda 3-4 km uzakta otoban var gece dısarı çıkınca nasıl etkileyici geliyor sesi... Orda otoban oldugunu bildiğim halde etikleyici geliyor bana ses. Orta otoban olmadıgını bilmeyen kişiler ise belki sizin gibi kişiler; birşeyler ters gitmiyor dersiniz.
    Ben videoları kastetmiyorum kulağıma ve duyduklarıma göre konuşuyorum duyan arkadaşlarımızda yoğunlukta ya ben anlatamıyorum yada siz anlamak istemiyorsunuz. Videolara göre inanmak zaten yanlış bir davranış ben dün bizzat duydum duyanda cok arkadasım var "nokta"