• 22-09-2012, 12:04:04
    Suni birşey,bu işin içinde insan parmağı var. Eğer gerçekten yaradan tarafından bir uyarı olsa insanlar sokaklara dökülürdü. Çünkü Deccal indiğinde birçok kafiri peşine takacak deniliyor. Kıyametin alametlerinin birçoğu gerçekleşti. Son olarak Deccal'ın yüzünü çevirdiği müslümen ülkeleri karışıyor. Hatta karıştı. Şimdi bu olaya birçok kişi bir deli bir kuyuya taş atmış diyodur eminim. Bu konuda haklılar çünkü gerçekten suni bir ses. Gerek HAARP gerek manyetik dalgalar.. Allah sonumuzu hayır etsin.

    Artık sevap işlemenin zamanı geldi
  • 22-09-2012, 12:41:40
    Ankara'da dün gece 1-2 gibi duyduğum ama önemsemediğim ses... şimdi bi garip oldu tabii
  • 22-09-2012, 12:43:36
    sunucuoptimizasyon.com
    İstanbul ankara izmirde duyuluyor aradaki şehirlerde tık yok Onların canı yok mu.
  • 22-09-2012, 12:50:32
    Üyeliği durduruldu
    Tüylerim hala diken diken dün gece"de bilakis duydum önceki sayfada yorumumda var allah yardımcımız olsun altından birşeyler çıkacaktır ...
  • 22-09-2012, 12:52:43
    sivasta birşey yoktu. yağmur vardı o kadar

    GT-S5660 cihazımdan Tapatalk kullanarak gönderildi.
  • 22-09-2012, 12:57:15
    Herkes atıp tutmuş kendince bende kendimce yorumlamak istiyorum

    4-5 farklı semtten arkadaşlarıma sordum kimse bir şey duymamış, ayrıca bu deprem veya kıyametle ilgili bir şey olabilir.
    188 Gün depremleri son olarak 28 Eylül 2012ye denk geliyor, kıyamet cuma günü kopacaktır denilmektedir.

    Şayet bilim adamları vs bir cevap vermezse bu konuya biz el atıcaz gibi
  • 22-09-2012, 13:57:00
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli arkadaşlar samimiyetimle ve içtenliğimle söylüyorum geceleri sabahlamaya alışık olan biri olarak gece"nin seslerine kulağım çok aşinadır. Fakat bu çok farklı birşey inanın şuan tüylerim diken diken uçak uğultusu "BURSA GEMLİK" şuan ve 04.25 04:29 arası sigara içerken dinledim uçak uğultusu var ve ara ara yoğunlaşıyor artıyor . Allah hayırlara vesile etsin ...
    yavaş hocam bi sigarayı 4 dakkada mı içiyorsun çok hızlı dinlendire dinlendire iç az

    Bu arada uçak uğultusu dediğin sesi bende duyuyorum. Geceleri hiç eksik olmuyor sabah olup şehrin sesi artana kadar rahatlıkla duyulabiliyor sürekli şekilde. Sanki bir uçak havada asılı kalmış gibi ses hiç kesilmiyor ara arada yükseliyor.

    Bu arada ekşide okumuştum biri israfil suru akord ediyor demiş
  • 22-09-2012, 13:59:55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de bu sabaha karşı bir ses duydum ama vapur sesi miydi yoksa bahsedilen garip ses miydi anlayamadım.

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul ankara izmirde duyuluyor aradaki şehirlerde tık yok Onların canı yok mu.
    Dünyanın farklı noktalarında da duyulduğu söyleniyor.
  • 22-09-2012, 14:01:40
    Üyeliği durduruldu
    webnoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sivasta birşey yoktu. yağmur vardı o kadar

    GT-S5660 cihazımdan Tapatalk kullanarak gönderildi.
    Yine hava çoştu deli yağacak