İstanbul,Ankara,İzmirde duyulan garip ses
234
●24.544
- 22-09-2012, 14:15:17ya arkadaşlar hala inananlar var bu duruma. dün gece sabaha kadar ayaktaydım ne bir ses ne de başka birşey. inanmayın böyle saçma sapan şeylere. sözlüklerin yaptığı bir ziyaret bu. yazmayacaktım ama yazıyorum.
neden herkes büyük şehirlerden duyuyor bir düşündünüz mü? uçaklar geçip giderken ses yapıyor. her duyulan sesi panik olanlar o ses diye tanımlıyorlar. yapmayın gözünüzü seveyim. - 22-09-2012, 14:20:43Üyeliği durdurulduadanada çıt yok
birden arkadaşlar büyük istanbul depremi olacak vs.. yazmışlar yahu arkadaşlar neden büyük deprem neden istanbul bunu kim söylüyor anlamıyorum birde hazırlık yapanlar var sen istediğin kadar hazır ol öleceksen büyüğü küçü fark etmez depremin
ne yani istabul büyük şehir depremide büyük olmalı mantık bumudur ?
seslere gelince bir kaç arkadaş mantıklı açıklamalar yapmış hani o 2012 kehanetleri varya işte o kehanetlerin ortaya çıkmasına neden olan bilimsel olayı araştırmanızda fayda var seslerin kayağı kesin budur diyemem ama en azından depremden mantıklı
güneş sistemimiz samanyolu galaksisine elips olarak giriş yapıyor ve bu galaksinin merkezindeki kara deliğe yaklaşıyor belkide seslerin nedeni budur - 22-09-2012, 14:21:23hocam illa her gün duyulacak diye birşey mi var ? ses var bir çok ülkelerden videolar var buraya kadar normal bi şekilde inaniyorum inananlarda var ancak bir çok laf atildi onlari okumuyorum bile saçmaliyorlar.Ertn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2012, 14:40:55Birçoğunuz asosyal olmuşsunuz..
Böyle şeylere nasıl inanıyorsunuz?
Yarın, öbürgün deprem olsa söylemiştik zaten dersiniz.
Ülkemiz deprem bölgesi her an deprem olabilir.
Siz hala böyle şeylere inanın durun... bi ara bulutlardan yok şekil çıktı diye gündem çıkardı, yok hayalet vs derken artık millet bunlara pek inanmıyor. Şimdide ses saçmalıkları atmışlar ortaya... bir gün buna da ne kadar saçmaymış dersiniz.
Bir kere öyle ses çıksa, kamera sesi çektiğine göre baya yüksek çıkıyor gibi duruyor. Herkes yatağından kalkar, evinden çıkar, telaşla bu ses nereden geliyor diye kaçışırdı...
Ha bu arada bende dün ufo gördüm :P Ümraniye bölgesinde ormana indi geri kalktı.
Neyse arkadaşlar, sizler net başında sıkıldıgınız için böyle şeylere inanmak istediğinizi düşünüyorum. - 22-09-2012, 15:10:16Bana görede senin bu yazdıkların saçma kardeşmechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim gayet sosyal arkadaşım bu sesi duymuş yani,adam pc başında bile oturmuyor onu ne yapıcaz ?Herşeyi asosyalliğe bağlamanız muhteşem valla.
- 22-09-2012, 15:44:49Ya saçmalama arkadaşım, böyle ses gerçek olsa herkes ayağa kalkardı. Bir zamanlar camerayı antene getirince ufo sanardı millet. 5-10 yıl yuttular bu numarayı. Şimdi adamlar ses eklemişler veya uzaktaki otobandan gelen sesleri duymus olabilir arkadaşın. / Gece yarısı 3 km uzaktaki otobanın bile sesi gelebiliyor...Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Benim gayet sosyal arkadaşım bu sesi duymuş yani,adam pc başında bile oturmuyor onu ne yapıcaz ?Herşeyi asosyalliğe bağlamanız muhteşem valla.