• 22-09-2012, 01:22:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ölmedik beyler

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:18:02 -->-> Daha önceki mesaj 01:14:06 --



    Cidden hala duyuluyor.
    usta deme öyle otobüs sesine bağladım olayı kendimi rahatlatıyorum cidden duyuyo musun sen de
  • 22-09-2012, 01:23:22
    Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta deme öyle otobüs sesine bağladım olayı kendimi rahatlatıyorum cidden duyuyo musun sen de
    Duyuyorum, eski model belediye otobüslerinin sesi gibi. Fakat ses güçlü.
  • 22-09-2012, 01:25:32
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Duyuyorum, eski model belediye otobüslerinin sesi gibi. Fakat ses güçlü.
    Aynen çok pis tırstım yahu nasıl yatacağız bu gece.Pencereye çıkıp sigara içeyim bari.Belki yine duyarım çok ilginç ama aynı videodaki gibi bi azalıyor bi artıyor
  • 22-09-2012, 01:25:39
    Üyeliği durduruldu
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikanın oyunları bunlar, uzaydan gene müdahale ediyorlardır
  • 22-09-2012, 01:35:16
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    aa beyler buna ingilizler SUR'un üflenmesi olarak açıklamışlar aralığada az kaldı?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:35:16 -->-> Daha önceki mesaj 01:33:13 --

    '21 Aralık'a yaklaştıkça kara deliğin sesini duyacağız' diye söylentiler de vardır.
  • 22-09-2012, 01:41:27
    Üyeliği durduruldu
    Kedidir o kedi
  • 22-09-2012, 01:46:07
    Üyeliği durduruldu
    Ben neden uçak sesinden başka bir şey duyamıyorum?
  • 22-09-2012, 01:53:35
    M2P
    Üyeliği durduruldu
    syntax_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teorik olarak bir kara deliğin "sesini" duyabilmemiz mümkün değil. Işık bile kaçamıyor içinden, ışık...
    Şuna bak ki 21 aralık - 21 eylül üstelik yaklaştığımız günlerde gene olabilir.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:53:35 -->-> Daha önceki mesaj 01:52:20 --


    http://www.youtube.com/watch?v=ov6PqtK9d_E


    Alın aynı ses
  • 22-09-2012, 02:18:56
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş delinin biri kuyuya taş atıyor 600 deli çıkarcam diye uğraşıyor dün ikitellideydim akşama kadar daha sonra motorla 2. köprüden geçerek oradan kanlıca çengel köy üsküdar yaptım oradan e- ten maltepeye geldim orada sahile indim 10 gibi geri çıktım 12 gibi tuzlaya eve geldim ama ne bir ses duydum nede başka birşy birde hayret ediyorum bu gürültüde o sesi nasıl ayırt ettiniz hadi ayırt ettiniz ayırd edilcek kadar yüksek neden herkez duymadı vere gavara yapıyorsunuz