• 22-09-2012, 08:25:32
    Dün bu hadiseyi birine anlattım sabah mesaj atmış gözün kör olsun sabaha kadar uyuyamadım diye bugün sabah saat 5 gibi uyandım dışarıya baktım kızıl bir bulut tabakası gördüm ilk defa gördüm o şekilde havayı ama ses felan bir şey yoktu.
  • 22-09-2012, 08:28:02
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farkindamisiniz 3 sehir..

    Imansizligin alkolun ve zinanin oldugu en fazla

    Yapildigi 3 sehir..

    Normaldir
    gel sana bi 70lik ısmarlıyimde kendine gel
  • 22-09-2012, 09:37:58
    Lordreal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bu hadiseyi birine anlattım sabah mesaj atmış gözün kör olsun sabaha kadar uyuyamadım diye bugün sabah saat 5 gibi uyandım dışarıya baktım kızıl bir bulut tabakası gördüm ilk defa gördüm o şekilde havayı ama ses felan bir şey yoktu.
    birde ses olsa..
  • 22-09-2012, 10:05:43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli arkadaşlar samimiyetimle ve içtenliğimle söylüyorum geceleri sabahlamaya alışık olan biri olarak gece"nin seslerine kulağım çok aşinadır. Fakat bu çok farklı birşey inanın şuan tüylerim diken diken uçak uğultusu "BURSA GEMLİK" şuan ve 04.25 04:29 arası sigara içerken dinledim uçak uğultusu var ve ara ara yoğunlaşıyor artıyor . Allah hayırlara vesile etsin ...
    Vallahi usta ben de dediğim gibi duydum galiba fakat uzaktan geliyordu ses. Alçalıp azalan, bizim burada eski belediye otobüsleri vardır aynı onun sesleri gibiydi. Belki de psikolojiktir ne bileyim dün çok dinledim çünkü bunu
  • 22-09-2012, 10:12:40
    Şehir Efsanesi başka bişey değil.
  • 22-09-2012, 10:30:38
    Konu popülerliğini korumaya devam ediyor. Akşam korkudan erken yattım beyler, elimdeki iş yarım kaldı
  • 22-09-2012, 10:44:46
    Gerçekden sosyal medyada baya merak uyandırdı.Yakında bilimsel bir yorumlama getirilir sanırım.
  • 22-09-2012, 10:59:37
    Bende duydum.Merkez üssü Mordor'dan geldi.Kesin Sauron'un işi
  • 22-09-2012, 11:56:36
    Bugün cuma değil cuma gününe kadar rahatız