• 08-11-2012, 02:11:03
    Geçenlerde 2. defa duydum ilkinde kısa sürmüştü aralıklı bi şekilde kafamda doluydu belki beynimin oyunudur dedim ama bu seferkinde balkondaydım ve etraf tamamen sessiz keyif yapıyorken duydum gerçekten ilginç bir ses kendimi filmin içinde gibi hissettim garip olan ise hiç korkmadım. Bana göre hala bluebeam denemeleri..
  • 08-11-2012, 02:58:48
    Gelen zam dalgasının sesi o. Her mahallede duyulmaz, o da ayrı mesele.
  • 08-11-2012, 03:37:57
    kiyametin fragmani
  • 08-11-2012, 09:28:14
    Üyeliği durduruldu
    beyler ben 22 eylülden beri hiç uyumadım şaka değil gerçek ama hala bu ses sivasa gelmedi
  • 09-11-2012, 17:31:00
    Inanin su konuyu noluyor diyerekten buldum. Cunku biraz once kiz arkadasima benim kulaklarmi zonkluyo yoksa sesi sende duyuyormusun diye soylendim.

    Belirli araliklarda an itibari ile gokyuzunden ugultu sesi duyuyorum.

    suan saat 2:29 melbourne / avustralya...

    sesi tekrar yakalarsam video cekip yayinlayacagim...
  • 09-11-2012, 19:51:57
    bencede normal bisey degil bu is fake hic degil..olagandisi bir olay oldugu kesin
  • 10-11-2012, 22:57:51
    Üyeliği durduruldu
    Devam eden bir olay mı ?
  • 11-11-2012, 03:55:30
    Nerden gördüm bu konuyu.Tam yatmaya yelkenlenirken
  • 11-11-2012, 04:15:54
    Üyeliği durduruldu
    ebenin şeysi konuyu okurken dışardan sesi duydum ben ?! ben duydum ana.
    birşeyler oluyor ses ara ara hala gidip geliyor.