Geçenlerde 2. defa duydum ilkinde kısa sürmüştü aralıklı bi şekilde kafamda doluydu belki beynimin oyunudur dedim ama bu seferkinde balkondaydım ve etraf tamamen sessiz keyif yapıyorken duydum gerçekten ilginç bir ses kendimi filmin içinde gibi hissettim garip olan ise hiç korkmadım. Bana göre hala bluebeam denemeleri..