Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
usta deme öyle otobüs sesine bağladım olayı kendimi rahatlatıyorum cidden duyuyo musun sen de
Duyuyorum, eski model belediye otobüslerinin sesi gibi. Fakat ses güçlü.