Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Duyuyorum, eski model belediye otobüslerinin sesi gibi. Fakat ses güçlü.
Aynen çok pis tırstım yahu nasıl yatacağız bu gece.Pencereye çıkıp sigara içeyim bari.Belki yine duyarım çok ilginç ama aynı videodaki gibi bi azalıyor bi artıyor