• 21-09-2012, 12:44:03
    #64
    Üyeliği durduruldu
    17 Ağustos depreminden öncede böyle sesler duyduğunu söyleyenler vardı.
  • 21-09-2012, 12:44:59
    #65
    Cemaat yapıyodur kesin

    Şaka bir yana Bende Ankara Dikmendeyim hiç böyle bir sese denk gelmedim. Youtube deki videoları izlediğimde bana biraz bilim kurgu geldi o sesler ama bilemiyorum.
  • 21-09-2012, 12:51:42
    #66
    Üyeliği durduruldu
    arkadaş konuyu 1000 konu okudu hiçmi denk gelen olmadı

    konunu çarpıtmayın safsata yapmayın böyle bişi yokk
  • 21-09-2012, 13:10:05
    #67
    Üyeliği durduruldu
    gece bende duydum :S neyse unut gitsin
  • 21-09-2012, 13:12:07
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Haberlere neden düşmemiş hayret..

    Birde bunu çekenler neden hep tek ? Bir tek onlar mı duyuyor sokaklarda kimse yok veya camda pencere de tek onlar mı duymuş
  • 21-09-2012, 13:17:06
    #69
    haberlerde olmadığına emin misin türkiyede olmamış olabilir, ama dünyada haber bu olay


    http://www.youtube.com/watch?v=Hk-3M...eature=related



    http://www.youtube.com/watch?v=5PUBI...feature=fvwrel
  • 21-09-2012, 13:17:12
    #70
    Bana Lost adasında ilk bölümde o duyulan sesi hatırlattı. Hatta black smoke ortaya çıkınca bu tarz ses çıkıyordu hatta aynısı diyebilirim. Dinleyin derim.


    http://www.youtube.com/watch?v=m0X3OKjIlUg
  • 21-09-2012, 13:20:12
    #71
    Googital.com
    ne kadar espritüel insan varmış öyle.. Ya ciddiyse?
  • 21-09-2012, 13:23:19
    #72
    ya arkadaşlar, herkes inanmak istediğine inanıyor, kendi korkuları yüzünden bir olaya saçma diyenler, o konu hakkında ya inanmak istemez, yada korkuları yüzünden kabullenmek istemez, doğru olabilir, dünyada her an görmediğiniz, algılayamadığınız birçok şey oluyor, illaki olacak böyle şeyler, manyetik enerji ile alakalı olduğunu düşünüyorum ben şahsen, hep siz mi bozacaksınız doğayı, durun biraz da doğa sizi sallasın