İstanbul,Ankara,İzmirde duyulan garip ses
234
●24.544
- 21-09-2012, 08:00:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 21-09-2012, 08:25:57mersindede yoktu
. ama anladığım kadarıyla karadelik yani nakur'un yörüngesine yaklaşmışız. doğal olarak manyetik alanın etkisindeyiz. manyetik alanda ister istemez ses yapıyor en basit yoldan açıklaması budur
. kıyamet felanda gelmez daha bismillah. çok yolumuz var
.
- 21-09-2012, 10:01:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kıyamet de cuma günü kopacakmış beyler herkes abdestli dolaşsın
- 21-09-2012, 10:10:29Üyeliği durdurulduİzmit'te bi beldedeyim. Tuzlaya yakın bir yerde. Burada taş ocakları var onlar da tak tak ses yapıyor pek sallamadım açıkçası ama araştırmalarıma göre tamamen manyetik bir şey.
Hatta beni acayip bir şekilde geriyor bu tip manyetik alanlar. Uyku problemi yaşamaya başladım 2-3 gündür. - 21-09-2012, 10:15:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ürkütücü

videolar yükleniyor yavaş yavaş türkiyeden de
http://www.youtube.com/watch?v=NVGzf...ayer_embedded#! - 21-09-2012, 10:18:16Üyeliği durdurulduHadi diyelim Nakur'dan geliyor ses ki kara delik olayını iddia eden kuramsal fizikçi stephen hawking geçenlerde kara delik maddeleri yutmuyormuş, yanıldık diye makale yayınladı. bu da demek oluyor ki her an her şey değişebiliyor.
Hadi bunu da geçtim uzayda ses nasıl yayılıyor? Bana bunun açıklamasını yapın.
Olay tamamıyla H.A.A.R.P'ın işi. Belki de bir silah denemesi yaparlarken mevzu istedikleri gibi gelişmedi. Şimdi sıvama zamanı...
.