mersindede yoktu . ama anladığım kadarıyla karadelik yani nakur'un yörüngesine yaklaşmışız. doğal olarak manyetik alanın etkisindeyiz. manyetik alanda ister istemez ses yapıyor en basit yoldan açıklaması budur . kıyamet felanda gelmez daha bismillah. çok yolumuz var .