ya arkadaşlar, herkes inanmak istediğine inanıyor, kendi korkuları yüzünden bir olaya saçma diyenler, o konu hakkında ya inanmak istemez, yada korkuları yüzünden kabullenmek istemez, doğru olabilir, dünyada her an görmediğiniz, algılayamadığınız birçok şey oluyor, illaki olacak böyle şeyler, manyetik enerji ile alakalı olduğunu düşünüyorum ben şahsen, hep siz mi bozacaksınız doğayı, durun biraz da doğa sizi sallasın