Birçoğunuz asosyal olmuşsunuz..
Böyle şeylere nasıl inanıyorsunuz?
Yarın, öbürgün deprem olsa söylemiştik zaten dersiniz.
Ülkemiz deprem bölgesi her an deprem olabilir.
Siz hala böyle şeylere inanın durun... bi ara bulutlardan yok şekil çıktı diye gündem çıkardı, yok hayalet vs derken artık millet bunlara pek inanmıyor. Şimdide ses saçmalıkları atmışlar ortaya... bir gün buna da ne kadar saçmaymış dersiniz.
Bir kere öyle ses çıksa, kamera sesi çektiğine göre baya yüksek çıkıyor gibi duruyor. Herkes yatağından kalkar, evinden çıkar, telaşla bu ses nereden geliyor diye kaçışırdı...
Ha bu arada bende dün ufo gördüm :P Ümraniye bölgesinde ormana indi geri kalktı.

Neyse arkadaşlar, sizler net başında sıkıldıgınız için böyle şeylere inanmak istediğinizi düşünüyorum.