Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli arkadaşlar samimiyetimle ve içtenliğimle söylüyorum geceleri sabahlamaya alışık olan biri olarak gece"nin seslerine kulağım çok aşinadır. Fakat bu çok farklı birşey inanın şuan tüylerim diken diken uçak uğultusu "BURSA GEMLİK" şuan ve 04.25 04:29 arası sigara içerken dinledim uçak uğultusu var ve ara ara yoğunlaşıyor artıyor . Allah hayırlara vesile etsin ...
yavaş hocam bi sigarayı 4 dakkada mı içiyorsun çok hızlı dinlendire dinlendire iç az

Bu arada uçak uğultusu dediğin sesi bende duyuyorum. Geceleri hiç eksik olmuyor sabah olup şehrin sesi artana kadar rahatlıkla duyulabiliyor sürekli şekilde. Sanki bir uçak havada asılı kalmış gibi ses hiç kesilmiyor ara arada yükseliyor.

Bu arada ekşide okumuştum biri israfil suru akord ediyor demiş