Suni birşey,bu işin içinde insan parmağı var. Eğer gerçekten yaradan tarafından bir uyarı olsa insanlar sokaklara dökülürdü. Çünkü Deccal indiğinde birçok kafiri peşine takacak deniliyor. Kıyametin alametlerinin birçoğu gerçekleşti. Son olarak Deccal'ın yüzünü çevirdiği müslümen ülkeleri karışıyor. Hatta karıştı. Şimdi bu olaya birçok kişi bir deli bir kuyuya taş atmış diyodur eminim. Bu konuda haklılar çünkü gerçekten suni bir ses. Gerek HAARP gerek manyetik dalgalar.. Allah sonumuzu hayır etsin.
Artık sevap işlemenin zamanı geldi