Bir önceki postunuza baktım
Siz ne kadar itici ve saçma yorumlamışşınız böyle ? benim gibi bir çok arkadaşım bu sesi duydu ben radyo programcısıyım değerli kardeşim dikkatini çekerim ki kulağım her sese aşina ve fevkulede duymaktayım. Belkide senin son 7 yıldır sabahlama dönemlerinin içerisinde ben hergün sabahladım diyebilirim gece seslerine kulağım aşina bunun nedeni hakkında bir yorum yapamıyorum ÇÜNKİ GERÇEKTEN BİLMİYORUM fakat birşeylerin ters gittiği veya değiştiği kesin
İtici olan nedir ? Kime hakaret etmişim ? Saygısızlık mı var yorumlarda ? Asıl senin bu sert yorumun olmuyor mu iticilik ?
Işıktan yansıma görseniz melek geldi diceksiniz. Ses olabilir çevrede ancak o videolar hep fake, bunu anlamak güç değil. Mesala bizim burda 3-4 km uzakta otoban var gece dısarı çıkınca nasıl etkileyici geliyor sesi... Orda otoban oldugunu bildiğim halde etikleyici geliyor bana ses. Orta otoban olmadıgını bilmeyen kişiler ise belki sizin gibi kişiler;
birşeyler ters gitmiyor dersiniz.