İtici olan nedir ? Kime hakaret etmişim ? Saygısızlık mı var yorumlarda ? Asıl senin bu sert yorumun olmuyor mu iticilik ?
Işıktan yansıma görseniz melek geldi diceksiniz. Ses olabilir çevrede ancak o videolar hep fake, bunu anlamak güç değil. Mesala bizim burda 3-4 km uzakta otoban var gece dısarı çıkınca nasıl etkileyici geliyor sesi... Orda otoban oldugunu bildiğim halde etikleyici geliyor bana ses. Orta otoban olmadıgını bilmeyen kişiler ise belki sizin gibi kişiler; birşeyler ters gitmiyor dersiniz.
tamam, sizin köy daha büyük