Ya saçmalama arkadaşım, böyle ses gerçek olsa herkes ayağa kalkardı. Bir zamanlar camerayı antene getirince ufo sanardı millet. 5-10 yıl yuttular bu numarayı. Şimdi adamlar ses eklemişler veya uzaktaki otobandan gelen sesleri duymus olabilir arkadaşın. / Gece yarısı 3 km uzaktaki otobanın bile sesi gelebiliyor...
Herkes istediğine inanır,sen saçmalık dersin ben değil derim ve buna karışamazsın yani.