mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğine inanmakta özgürsün. Ona karısmıyorum.. ama böyle saçma sapan şeylerle millete inandırmaya çalıstırmana karısabilirim.
Bir önceki postunuza baktım
Siz ne kadar itici ve saçma yorumlamışşınız böyle ? benim gibi bir çok arkadaşım bu sesi duydu ben radyo programcısıyım değerli kardeşim dikkatini çekerim ki kulağım her sese aşina ve fevkulede duymaktayım. Belkide senin son 7 yıldır sabahlama dönemlerinin içerisinde ben hergün sabahladım diyebilirim gece seslerine kulağım aşina bunun nedeni hakkında bir yorum yapamıyorum ÇÜNKİ GERÇEKTEN BİLMİYORUM fakat birşeylerin ters gittiği veya değiştiği kesin