Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes istediğine inanır,sen saçmalık dersin ben değil derim ve buna karışamazsın yani.
İstediğine inanmakta özgürsün. Ona karısmıyorum.. ama böyle saçma sapan şeylerle millete inandırmaya çalıstırmana karısabilirim.